آفتاب

کمک ۳۰۰ میلیون ریالی بنیاد تعاون زندانیان قزوین به خانواده‌های نیازمند

کمک ۳۰۰ میلیون ریالی بنیاد تعاون زندانیان قزوین به خانواده‌های نیازمند

بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین مبلغ سیصدمیلیون ریال برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند اهدا کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، مجید زکی‌زاده اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سال جدید و کمک به وضعیت امرار معاش خانواده زندانیان نیازمند مبلغ سیصد میلیون ریال به انجمن حمایت زندانیان قزوین و بوئین زهرا اهدا شد.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین، افزود: از این مبلغ دویست میلیون ریال به انجمن حمایت زندانیان شهرستان قزوین و یکصد میلیون ریال به انجمن شهرستان بوئین زهرا اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام خداپسندانه در طول سال و به مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، بازگشایی مدارس و فرا رسیدن سال نو، توسط بنیاد تعاون زندانیان صورت می‌گیرد.

زکی‌زاده ادامه داد: بسیاری از خانواده‌های مددجویان در نبود سرپرست خانواده در تامین مخارج زندگی دچار مشکلات عدیده مالی هستند و در جامعه اسلامی ما که کمک به هم‌نوع از جمله فضایل ارزشمند اخلاقی به‌شمار می‌آید و این قشر آسیب‌دیده باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی متذکر شد: تقویت انجمن‌های حمایت زندانیان در تغییر وضعیت زندگی خانواده مددجویان و جلوگیری از بروز آسیب در آن‌ها بسیار مؤثر است.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین گفت: در حال حاضر زمینه اشتغال و حرفه‌آموزی برای همه متقاضیان فراهم بوده و این مرکز ضمن ارائه آموزش‌های شغلی، مددجویان را در حرف مختلف تولیدی، صنعتی و خدماتی مشغول بکار کرده است.

انتهای پیام

کد N128656

وبگردی