آفتاب
مدیرکل زندان‌های کردستان:

فعالیت‌های تربیتی در زندان نیازمند افزایش سرانه فضای فیزیکی است

فعالیت‌های تربیتی در زندان نیازمند افزایش سرانه فضای فیزیکی است

مدیرکل زندان‌های کردستان در بازدید از زندان مرکزی سنندج، توسعه سرانه فضای فیزیکی زندان‌ها را در گسترش فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی بسیار موثر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، گرجی‌زاده در این بازدید که با هدف برنامه‌ریزی برای توسعه فضای فیزیکی زندان مرکزی سنندج صورت پذیرفت از قسمت‌های مختلف این زندان از جمله پروژه‌های در دست احداث، کارگاه‌ها، بندها و ... بازدید کرد.

این مقام مسئول با اشاره به امر مهم گسترش و توسعه فضای فیزیکی زندان‌ها به اقتضای جمعیت کیفری هر زندان، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان زندان‌ها گسترش فعالیت‌های فرهنگی، حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی با هدف اصلاح و تربیت مددجویان است و مبرهن است که این امر خطیر فضای فیزیکی مناسب در زندان‌ها را می‌طلبد.

گرجی‌زاده افزود: زندان‌های استان عموما فرسوده بوده و به علت نگرش پلیسی زندانبانی در گذشته فاقد فضای استاندارد و مناسب جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و حرفه‌آموزی است، اما با تلاش و همت مسئولان زندان‌های استان، با تغییر کاربری قسمت‌هایی از زندان‌ها و گسترش تدریجی فضای فیزیکی آن‌ها اقدامات شایانی صورت پذیرفته که متاسفانه با همه این تلاش‌ها فضاهای موجود جوابگوی نیاز فعلی نیست.

انتهای پیام

کد N128284

وبگردی