آفتاب
رحیم پور در گفتگو با مهر :

درباره لغو سفر هیئت کره شمالی چیزی نگفته ام/ پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی 

درباره لغو سفر هیئت کره شمالی چیزی نگفته ام/  پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی 

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان گفت:  کمیسیون مشترک مرزی ایران و پاکستان به زودی در کویته برگزار می شود و منتظر هستیم که در آن زمان مذاکرات و پیگیری های بیشتری صورت گیرد .

ابراهیم رحیم پور، معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اظهارات یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دراین باره که هیئت رئیسه مجلس و معاون آسیای وزارت خارجه ممانعت سفر موشکی کره شمالی به ایران را تائید کرده‌اند، گفت: موضعی در این باره ندارم . اصلا مطلع نیستم که این صحبت ها از کجا آمده است . باید از خود ایشان بپرسید که از کجا یک چنین حرف هایی را می زنند.

وی درباره وضعیت مرزبانان ایرانی که در مرز پاکستان توسط گروه تروریستی جیش العدل با اشاره به اینکه با مقامات پاکستان صحبت کرده ایم و اعتراض های لازم را نیز به آنها اعلام کرده ایم ، اظهار داشت : کمیسیون مشترک مرزی ایران و پاکستان به زودی در کویته برگزار می شود و منتظر هستیم که در آن زمان مذاکرات و پیگیری های بیشتری صورت گیرد .

رحیم پور درباره سلامت مرزبانان ایرانی تصریح کرد: فیلم هایی که پخش کرده اند نشان می دهد که انشاءالله این افراد در سلامت هستند . از سوی دیگر درخواست تبادل داشته اند که همین امر نیز نشان از سلامت هم وطنان است. 

 

کد N128178

وبگردی