آفتاب

ونگر: براي مورينيو و چلسي متاسفم

ونگر: براي مورينيو و چلسي متاسفم

سرمربي فرانسوي آرسنال در واکنش به گفته‌هاي ژوزه مورينيو مي‌گويد براي مورينيو و باشگاه چلسي متاسف است.





به گزارش آفتاب به نقل از ورزش 3، آرسنال موفق شد در جام حذفي انگليس ليورپول را شکست دهد تا انتقام شکست سنگين پنج بر يک در ليگ برتر را از قرمزپوشان شهر ليورپول بگيرد.
آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پس از پيروزي تيمش برابر ليورپول در جام حذفي، گفت: مهم بود که بتوانيم با پيروزي در اين ديدار نشان دهيم که شکست سنگين ليورپول در ليگ برتر تنها يک اتفاق بوده است. فرصت خوبي براي ما بود تا به يک چهارم نهايي جام حذفي راه يابيم. از نمايش بازيکنانم در اين ديدار راضي هستم و فکر مي‌کنم که آنها توانستند تا انتهاي مسابقه عملکرد خوبي از خود نشان دهند و به پيروزي ارزشمندي در اين ديدار دست يابند. شايد براي خيلي‌ها جام حذفي مهم نباشد، اما براي ما موفقيت در اين ديدار مهم است.
سرمربي فرانسوي آرسنال در ادامه گفت: ليورپول در اين فصل تيم متفاوت و قدرتمندي است. آنها شانس‌هاي زيادي براي پيروزي در اين ديدار داشتند. آنها اکنون در موقعيتي هستند که مي‌توانند هر تيمي را در انگليس شکست دهند. با توجه به اين که آنها در ليگ قهرمانان اروپا حضور ندارند، تمام تلاش‌شان را براي موفقيت در اين ديدار کردند. به اندازه کافي خوب بوديم که توانستيم چندين موقعيت گل را بر روي دروازه‌ آنها ايجاد کنيم.
ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي روز جمعه در پاسخ به گفته‌هاي آرسن ونگر درباره ترس مربي پرتغالي از شکست گفته بود اگر مانند ونگر هشت سال در تيمي بدون جام باشم آنجا را ترک کرده و پشت سرم را هم نگاه نخواهم کرد.
سرمربي فرانسوي آرسنال در واکنش به گفته‌هاي ژوزه مورينيو، گفت: براي او متاسفم و قبل از آن براي باشگاه چلسي متاسفم. اول از همه بايد بگويم که به هيچ وجه در کنفرانس مطبوعاتيم درباره او صحبتي نکردم و چيز زيادي هم در اين باره نخواهم گفت و اصلا هم به اين جور بحث‌ها علاقه‌اي ندارم. اگر شما علاقه اي به اين جور بحث ها داريد و مي‌خواهيد وقت‌تان را از اين طريق هدر دهيد هر جور که بخواهيد مي‌توانيد درباره آن صحبت کنيد. فقط يک چيز را مي‌دانم آن هم که براي باشگاه چلسي بيش از خودم متاسفم. من فوتبال را دوست دارم و متاسفم که شما را ناراحت مي‌کنم. آنچه من به آن علاقه دارم اتفاقاتي است که در مستطيل سبز رخ مي‌دهد نه خارج از آن.
آرسنال چهارشنبه در ليگ قهرمانان اروپا بايد در خانه از تيم بايرن‌ مونيخ پذيرايي کند. آرسنالي‌ها در ليگ برتر نيز شرايط خوبي دارند و با کسب 56 امتياز از 26 ديدار در رده دوم جدول قرار دارند.
کد N128144

وبگردی