آفتاب

صدر جدول دیگر آبی نیست + جدول

صدر جدول دیگر آبی نیست + جدول

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل نفت به تساوی رسید تا موقتاً صدرنشین شود.




به گزارش آفتاب به نقل از  افکارنیوز، ۴ دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:
در ورزشگاه دستگردی تیم فوتبال نفت تهران به مصاف فولاد خوزستان رفت و در پایان تلاش دو تیم نتیجه تساوی یک بر یک به دست آمد. گل فولاد خوزستان را در این بازی آرش افشین در دقیقه ۱۳ به ثمر رساند و برای نفت هم در این بازی رضا نوروزی در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی گل به ثمر رساند.
با این نتیجه فولاد با ۵۱ امتیاز به صورت موقت صدرنشین لیگ برتر شد و منتظر دیدار استقلال مقابل ملوان خواهد ماند. نفت هم ۴۸ امتیازی شد و در مکان سوم جدول باقی ماند.
در اصفهان و در جدال حساس دو تیم قعرنشین لیگ برتر تیم فوتبال فجرسپاسی که به اصفهان رفته بود با یک گل از سد ذوب‌آهن گذشت. برای فجرسپاسی در این بازی آرمان رمضانی در دقیقه ۱۵ گلزنی کرد.
ذوب آهن با این نتیجه به رده پانزدهم سقوط کرد و فجرسپاسی موفق شد یک پله بالا بیاید و در رده چهاردهم قرار گرفت.
در اهواز تیم‌های استقلال خوزستان و داماش گیلان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی بعد از ۹۰ دقیقه تلاش با یک گل به سود داماش متحول شده پایان پذیرفت. امین متوسل‌زاده در دقیقه ۷۹ برای داماش گل زد و موسی کولیبالی در دقیه ۸۵ هم گل تساوی را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند.
داماش با این نتیجه ۲۵ امتیازی شد و در مکان دوازدهم باقی ماند و استقلال خوزستان هم با ۲۹ امتیازی که دارد در رده یازدهم ماند.
در کرج هم دیدار تیم‌های سایپا و گسترش‌فولاد با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا این دو تیم هم امتیازات را تقسیم کنند.
امین موسوی در دقیقه ۵۳ برای گسترش‌فولاد و کاوه رضایی هم در دقیقه ۷۱ برای سایپا گلزنی کردند. سایپا و گسترس فولاد با این تساوی ۳۲ امتیازی شدند و در مکان نهم و هشتم باقی ماندند.
گفتنی است ۳ دیدار باقی مانده این هفته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.
کد N127978

وبگردی