آفتاب

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:رهبری نگران احیای سکولاریسم هستند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:رهبری نگران احیای سکولاریسم هستند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدار ان با اشاره به این که رهبری نسبت به احیای سکولاریسم در کشور احساس نگرانی کرده است، اظهار کرد: جدایی حوزه از دانشگاه پدیده‌ی جدیدی است که بر مبنای سکولاریسم ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج صادقی در جشنواره امام علی (ع) که صبح امروز آغاز شد با اشاره به این که قرآن تاکید می‌کند که رهبر جامعه دینی باید کسی باشد که در اوج خلوت با خدا از خلق خدا هم غافل نشود، اظهار کرد: اقتدار علمی شرط پاسداری از انقلاب است. اگر بخواهیم از انقلاب اسلامی دفاع کنیم باید ثابت کنیم که دینی بودن حاکمیت نظام ما غیرعلمی و غیر عقلانی نیست. البته ما باید پیشرفت علمی را با ایمان همراه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این‌که سپاه به پیشرفت همزمان علمی و ایمانی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: برای سنگرنشینی انقلاب باید قدرتمند باشیم. انقلاب اسلامی سکولاریسم را در ایران سرنگون و در دنیا به چالش کشاند. پس حفظ انقلاب به قدرت نیاز دارد و یگانه راه توانمندی همراهی علم و ایمان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: در سال 74 رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) حضور یافتند و پس از دریافت گزارش از این دانشگاه به وزیر آموزش عالی رو کردند و عصای خود را بر زمین زدند و گفتند که من چنین دانشگاهی می‌خواهم.

وی در پایان افزود: سپاه باید از پیشرفت های علمی حمایت کند زیرا پیشرفت علمی موجب حفاظت از جمهوری اسلامی می‌شود.

انتهای پیام

کد N127971

وبگردی