آفتاب

استاندار مازندران: امنیت پایدار، زمینه‌ساز تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است

استاندار مازندران: امنیت پایدار، زمینه‌ساز تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است

استاندار مازندران گفت: از تلاش‌های نیروی انتظامی استان در بحران ناشی از برف اخیر در غرب مازندران تقدیر می‌کنم.

استاندار مازندران گفت: از تلاش‌های نیروی انتظامی استان در بحران ناشی از برف اخیر در غرب مازندران تقدیر می‌کنم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)- منطقه مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار در همایش فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اظهار کرد: خدا را شاکرم که امروز در جمع پاسداران نظم و امنیت و حافظان حریم حرمت مردم استان حاضرم، مجاهدانی که مظهر اقتدار نظام هستند و در راه تامین و تداوم آسایش مردم مومن و انقلابی مازندران از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

فلاح با اشاره به این که امروزه بیشتر از همیشه برای طراحی جامعه‌ای امن نیاز به روابط و مناسبات سازگار است، عنوان کرد: برای ایجاد چنین جامعه‌ای باید حدود و تعریف مفاهیم اساسی چون ارزش‌ها، ایده‌ها، واقعیت‌ها، منافع و مصالح فرد و اجتماع شناخته شود، چرا که تحقق چنین جامعه‌ای نیازمند تعامل و همکاری دولت و مردم است.

وی با بیان این که در سایه امنیت، توسعه همه‌جانبه و پایدار در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پدید می‌آید، خاطرنشان کرد: بدون تامین امنیت و تمهید زمینه و بستر مشارکت مردم، استان به شکوفایی و بالندگی دست نخواهد یافت.

مقام عالی دولت در استان، تحول استان و حل برخی مشکلات اساسی را در گرو همدلی و هم‌افزایی همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی دانست و یادآور شد: مازندران به لحاظ منابع طبیعی و انسانی از منابع ارزشمندی در کشور برخوردار است و در شان استان نیست که در چنین جایگاهی از رشد و توسعه قرار داشته باشد.

فلاح با بیان این که ارتقاء سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان نیازمند تامین امنیت کامل است تا سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ترغیب به این امر شوند، تصریح کرد: امیدوارم در سایه امنیت حاصل از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی، زمینه‌های شکوفایی اقتصادی استان فراهم شود.

استاندار به حضور امید آفرین نیروی انتظامی در بحران ناشی از بارش برف اخیر در غرب مازندران اشاره و اظهار کرد: نیروی خدوم و تلاش‌گر انتظامی، پیشاپیشِ دیگر نیروها با تامین نظم و انضباط در منطقه، مقدمه ارائه خدمات و امدادرسانی توسط دیگر دستگاه‌های مسئول را فراهم آورد، که از آنها تقدیر می‌کنم.

رییس شورای تامین استان افزود: رئیس‌جمهور در جلسه اخیر هیات دولت و وزیر کشور در همایش اخیر استانداران، از نحوه مدیریت بحران برف در مازندران و تلاش‌های کلیه نهادها، دستگاه‌های اجرایی و نیروهای امدادرسان تقدیر و تشکر کردند.

فلاح نقش ارزنده مردم در ایجاد و حفظ نظم و انضباط اجتماعی را متذکر شد و گفت: پلیس مردم محور با هدف گذاری خانواده و طرح مباحث پیشگیری در مسائل اجتماعی، می‌تواند به توفیقات قابل توجهی دست یابد.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که مردم در 24 خرداد امسال، پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با برگزیدن خدمت‌گزاری مردم و تحت فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب، همه همت و تلاش خود را در صحنه داخلی و بین‌المللی به تامین خواسته‌های مردم معطوف کرده است.

وی یادآور شد: امروزه ایران اسلامی به کشوری برجسته و تعیین کننده در مناسبات منطقه بدل شده است و استکبار جهانی نمی‌تواند وجود این کشور مقتدر که اقتدار آن با مجاهدت شما سربازان خدوم انقلاب تامین می‌شود، نادیده بگیرد.

فلاح در بخش دیگری از سخنان خود، گردشگری را محور توسعه استان تلقی و تصریح کرد: باید با نگاهی تازه به این بخش و ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و زیربناهای اجتماعی، موجبات شکوفایی این حوزه و تاثیرگذاری آن در اقتصاد مازندران را فراهم آوریم.

استاندار مازندران ادامه داد: امیدوارم امسال بتوانیم با تلاش شما خادمان واقعی مردم و حافظان امنیت جامعه، به گونه‌ای مسائل بخش گردشگری را مدیریت کنیم تا در شان گردشگران و مسافران هموطن ما باشد و با خاطره‌ای بسیار خوب مازندران را ترک کنند.

انتهای پیام

کد N126900

وبگردی