آفتاب

پایان کار ایران در مسابقات داخل سالن آسیا با 5 مدال/ ناکامی هفتگانه‌کاران در روز دوم

پایان کار ایران در مسابقات داخل سالن آسیا با 5 مدال/ ناکامی هفتگانه‌کاران در روز دوم

ملی‌پوشان هفتگانه ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا به مدال نرسیدند تا تیم ایران با پنج مدال به کار خود پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه دومین روز از مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در چین، هادی سپهرزاد و عبدالجلیل توماج در ماده‌های دیگری از رشته هفتگانه مسابقه دادند که در نهایت از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به گزارش ایسنا، هنوز امتیازات این دو ملی‌پوش مشخص نشده است.

همچنین تیم 4 در 400 ایران با ترکیب رضا قاسمی، مهدی زمانی، هادی رحیمی و علی فهیمی در خط مسابقه قرار گرفت که در نهایت با زمان 3 دقیقه‌ و 12 ثانیه و 58 صدم ثانیه و با 6 صدم ثانیه اختلاف نسبت به تیم سوم، در رده چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت.

امروز سپیده توکلی هم در پنجگانه با امتیاز 3766 پنجم شد.

به این ترتیب کاروان ایران با مدال‌هایی که از روز اول این مسابقات به دست آورد یعنی دو طلا، یک نقره و دو برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

در این دوره از رقابت ها مهدی زمانی در 400 متر مردان با رکورد 48 ثانیه و 25 صدم ثانیه به مدال طلا رسید و مریم طوسی هم در ماده 400 متر زنان با رکورد زمان 50 ثانیه و 24 صدم ثانیه طلا گرفت. این دونده در 60 متر زنان زمان 7 ثانیه و 50 صدم ثانیه را ثبت کرد و به برنز رسید.

همچنین در 60 متر مردان رضا قاسمی با زمان 6 ثانیه و 68 صدم ثانیه به مقام سوم 60 متر دست یافت.محمد ارزنده هم با رکورد 7 متر و 80 سانتی متر را ثبت کرد و با شکستن رکورد پرش طول داخل سالن ایران مدال نقره را از آن خود کرد.

انتهای پیام

کد N126869

وبگردی