آفتاب
سجادی در گفت‌وگو با ایلنا:

به مذاکره‌کنندگان ایرانی اعتماد داریم

به مذاکره‌کنندگان ایرانی اعتماد داریم

مواضع ایران درباره مسائل هسته‌ای بسیار روشن و شفاف است اما متاسفانه غرب درباره مسئله هسته‌ای ایران سیاست دوگانه و متناقضی در پیش گرفته است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه ما به مذاکره‌کنندگان‌مان اعتماد داریم، اذعان داشت: تیم مذاکره‌کننده ایرانی افرادی قابل اعتماد و باتجربه هستند و همانطور که مقام معظم رهبری گفتند آنها فرزندان انقلاب اسلامی هستند و می‌دانیم که با هدایت خوبی از سوی نظام جمهوری اسلامی می‌شوند؛ می‌توانند حافظ منافع ملی باشند.

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص دور جدید مذاکرات ایران با 1+5 گفت: مواضع ایران درباره مسائل هسته‌ای بسیار روشن و شفاف است اما متاسفانه غرب درباره مسئله هسته‌ای ایران سیاست دوگانه و متناقضی در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: آنها در مذاکرات یک چیزی می‌گویند و در بیرون و در مقابل رسانه‌ها یک چیز دیگر؛ هر چند که خیلی‌ها معتقد هستند که صحبت‌های آنها فقط مصرف داخلی دارد.

سفیر اسبق ایران در ویتنام با بیان اینکه دور جدید مذاکرات ایران با 1+5 مختص به مسائل هسته‌ای دارد، تصریح کرد: آنها می‌گویند که قرار است در این مذاکرات، مسائل حقوق بشر و مسائل موشکی ایران هم صحبت شود که ربطی به مذاکرات پیشرو ندارد.

سجادی با تاکید بر اینکه ما به مذاکره‌کنندگان‌مان اعتماد داریم، اذعان داشت: تیم مذاکره‌کننده ایرانی افرادی قابل اعتماد و با تجربه هستند و همانطور که مقام معظم رهبری گفتند آنها فرزندان انقلاب اسلامی هستند و می‌دانیم که با هدایت خوبی از سوی نظام جمهوری اسلامی می‌شوند می‌توانند حافظ منافع ملی باشند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: اگر غرب واقع‌بینانه به مسائل بنگرد و دست از مواضع دوگانه‌اش بردارد باید حق ما را در داشتن انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز به رسمیت بشناسد و به تعهداتش پایبند باشد چراکه در این صورت، منافع اقتصادی خودشان نیز تامین می‌شود.

کد N126050

وبگردی