آفتاب
سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

نقد آگاهانه، منصفانه و با ارائه راهکار مناسب قابل تحقق است

نقد آگاهانه، منصفانه و با ارائه راهکار مناسب قابل تحقق است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر و انتقاد در بسیاری موارد موجب اصلاح امور و جلوگیری از شیوع بی‌اخلاقی‌ها در جامعه می‌شود.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت:‌ نقد و انتقاد بستگی به حوزه کاری افراد دارد و خبرنگاران شاخص خوبی برای ارزیابی نقادی‌ها هستند.

نماینده مردم کرمانشاه اظهار کرد: خبرنگاران مرتب با مباحث سیاسی سر و کار دارند؛ به همین دلیل بیشتر از عموم مردم متوجه نقد و انتقاد یا وحدت و اتحاد مسئولان می‌شوند.

وی شکل‌گیری وحدت در جامعه را یک اصل دانست و افزود: وحدت در سایه نقد آگاهانه، منصفانه و با ارائه راهکار مناسب قابل تحقق است به بیان دیگر در کنار انتقاد باید پیشنهاد و راهکار مطرح شود. در غیر این صورت بی‌اخلاقی‌ها در جامعه گسترش می‌یابد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد به عملکرد جریان‌های تندرو گفت: در پاره‌ای موارد برخی افراد و جریان‌ها از شرایط به وجود آمده نهایت سوءاستفاده را برای اعمال فشار و تحمیل فکر و اندیشه خود به سایرین یا به دولتمردان به کار می‌بندند. عملکرد این افراد مانع از شکل‌گیری وحدت و انسجام ملی می‌شود.

وی تاکید کرد:‌ تندروها و منتقدان مقرض دائما در پی کوبیدن طرف مقابل هستند؛ بنابراین به نظرات به این طیف نباید توجه چندانی کرد.

انتهای پیام

کد N126003

وبگردی