آفتاب
بیژن نوباوه اعلام کرد:

نامه آشنا به ضرغامی ارتباطی با شورای نظارت ندارد

نامه آشنا به ضرغامی ارتباطی با شورای نظارت ندارد

دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما گفت: نامه مشاور فرهنگی رییس جمهور به آقای مهندس ضرغامی هیچگونه ارتباطی با شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما ندارد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بیژن نوباوه وطن - دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما - با اشاره به نامه حسام الدین آشنا به سید عزت الله ضرغامی (رییس سازمان صدا و سیما) که طی آن به انعکاس تصاویر فردی منسوب به رییس جمهور اعتراض شده است، اظهار کرد: این موضوع هیچگاه در شورای نظارت مطرح نشده و آقای دکتر آشنا این نامه را با مسئولیت عضویت در شورای نظارت ارسال نکرده است.

وی افزود: بر اساس قانون تمامی نامه‌های شورای نظارت به طور رسمی از سوی ریاست محترم شورا و در مواردی با امضای دبیر شورا تهیه و ارسال می شود.

نوباوه اضافه کرد: ارسال نامه هر یک از اعضای شورا به هر نهاد و یا سازمان دولتی و غیره که در آن عضویت اعضای محترم در شورای نظارت قید شده باشد هیچگونه وجاهت قانونی ندارد و خلاف مقررات است.

به گزارش ایسنا، حسام‌الدین آشنا، نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیماست. بیژن نوباوه هم نماینده قوه مققنه در این شوراست.

انتهای پیام

کد N124668

وبگردی