آفتاب

جوان طلافروش کرمانشاهی به ضرب گلوله‌ی سارقان جان باخت

جوان طلافروش کرمانشاهی به ضرب گلوله‌ی سارقان جان باخت

در پی سرقت از یک طلافروشی در شهرک تعاون کرمانشاه، جوان طلافروش با شلیک گلوله سارقان جان باخت.

سرهنگ «ارسلان حیدری» معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کرمانشاه، ‌با تأئید این خبر، اظهار کرد: ساعت 15 و 35 دقیقه روز پنجشنبه (24 بهمن‌ماه) سرقت از یک طلافروشی گزارش شد که در آن سارقان با شلیک سه گلوله به صاحب طلافروشی نسبت به سرقت اقدام کردند.

به‌گفته‌ی حیدری، سارقان ابتدا وارد طلافروشی شده و پس از درگیری با صاحب طلافروشی با شلیک سه گلوله به جوان طلافروش نسبت به سرقت اقدام کرده و متواری شدند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه افزود: متأسفانه در این سرقت، صاحب طلافروشی بر اثر شلیک گلوله سارقان جان خود را از دست داد.

حیدری خاطر نشان کرد: شواهد از سرقت 450 گرم طلا خبر می‌دهد، اما اعضای خانواده‌ی جوان طلافروش میزان طلاهای سرقت شده را 1800 گرم عنوان می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: سارقان از یک پژو 405 نوک مدادی برای سرقت استفاده کردند که پس از استعلام مشخص شد خودرو نیز مسروقه بوده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ دوربین مداربسته‌ای در طلافروشی نصب نشده بود، افزود: به همین علت تصویری که بتوان از آن برای شناسایی سارقان استفاده کرد بدست نیامده است.

حیدری، خاطر نشان کرد: متأسفانه این طلافروش علاوه بر نصب نکردن دوربین و سیستم دزدگیر، طلافروشی خود را خارج ساعت گشت نیروهای پلیس باز کرده بود.

به‌گفته‌ی وی، طبق ابلاغیه، همه‌ی طلافروشی‌ها باید هم‌زمان با آغاز گشت شرکت‌های خصوصی خدماتی پلیس و نیز مأموران پلیس انتظامی، یعنی از ساعت 16 نسبت به بازگشایی مغازه خود اقدام کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه از بدست آمدن سرنخ‌هایی از سارقان این سرقت خبر داد و اظهار امیدواری کرد با توجه به سرنخ‌های بدست آمده بتوانیم سارقان را ظرف چند روز آینده دستگیر کنیم.

انتهای پیام

کد N124588

وبگردی