آفتاب

لاریجانی:برخورداری از روحیه شادبر چالاکی پرستاران تاثیرعمیق می گذارد

لاریجانی:برخورداری از روحیه شادبر چالاکی پرستاران تاثیرعمیق می گذارد

تهران- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران، تاکید کرد: برخورداری از روحیه ای شاد و باطراوت و بانشاط می تواند در چالاکی و توانمندسازی روح و جسم پرستاران تأثیر عمیق بگذارد تا در انجام وظایف محوله بهتر و موفق تر عمل کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل ارتباطات و اخبار مجلس شورای اسلامی، «علی لاریجانی» روز شنبه در پیامی به هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران آورده است: توانمندی نظام سلامت و بخش پیشگیری و درمان از مبانی اصلی و اساسی در جهت دستیابی به توسعه در کشور است که تقویت و کمک به افزایش کیفی این بخش نیازمند مشارکت همه جانبه است.

در ادامه این پیام آمده است: با توجه به نقش کلیدی پرستاران در نظام سلامت جامعه و با عنایت به دشواری های شغل پرستاری و حساسیت داشتن چالاکی و انجام ورزش برای این قشر امری ضروری است.

لاریجانی در ادامه پیام خود تصریح کرده است: از آن جایی که خدمت به دیگران هدف اصلی فعالیت کاری پرسنل زحمتکش پرستار است و با توجه به اینکه لازمه ارایه خدمت مفید و اثربخش به جامعه به خصوص در حوزه بهداشت و درمان، برخورداری حوزه سلامت جسم و روان است، ضرورت توجه به برنامه ریزی برای تأمین سلامت جسمانی پرستاران در کنار سلامت روانی بیش از پیش نمایان می شود.

وی ادامه داد: برخورداری از روحیه ای شاد و باطراوت و بانشاط می تواند در چالاکی و توانمندسازی روح و جسم پرستاران تأثیر عمیق بگذارد تا در انجام وظایف محوله بهتر و موفق تر عمل کند و بی شک برگزاری جشنواره های بزرگی همچون جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور که با مشارکت آحاد جامعه پرستاری اجرا می شود، از جلوه های توسعه ورزش و افزایش روحیه ورزشی و فرهنگ ورزش حرفه ای است.

رییس مجلس در پیام خود افزود: اینک که شهر مقاوم آبادان با دارا بودن سابقه درخشان و داشتن مردم و مسوولانی دلسوز، همراه و خوش سلیقه در برگزاری یک مجمع حرفه ای و ورزشی امروز چون نگینی در میان شهرهای کشور می درخشد و میزبان برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی پرستاران کشور شده است.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش و جشنواره فرهنگی به ویژه سازمان نظام پرستاری و حسن انتخاب شهر آبادان برای میزبانی آن، امیدوارم تمامی عزیزان پرستار کشورمان در همه عرصه های کار تلاش و زندگی موفق و سربلند باشند.

سیام**9103**1535
کد N124432

وبگردی