آفتاب
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

اصولگرایان برای وحدت گردهم می آیند

اصولگرایان برای وحدت گردهم می آیند

تهران - ایرنا - سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اعلام این خبر که همایش سراسری جبهه پیروان پنجشنبه (اول اسفند) برگزار می شود، گفت: دراین همایش راهکارهای وحدت اصولگرایان برای انتخابات آینده مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

سید کمال سجادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان این مطلب، افزود: در این همایش سراسری که در تهران برگزار می شود، تمامی دبیران احزاب و تشکل های سیاسی جبهه از کل کشور حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: در این همایش سراسری درباره موضوعات سیاسی روز، مسائل درون سازمانی و راهبردهای آینده بحث و تصمیم گیری خواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان همایش اسفند ماه را دومین همایش این جبهه پس از انتخابات ریاست جمهوری 92 عنوان کرد.

به گفته سجادی، در این همایش سراسری بحث هایی درباره چگونگی ورود جبهه پیروان به انتخابات آینده مجلس و وحدت اصولگرایان صورت می گیرد.

وی در عین حال یادآور شد که با توجه به فاصله باقی مانده تا انتخابات آینده بررسی برای کارهای عملی و اجرایی کمی زود به نظر می آید.

این عضو جبهه پیروان درباره پوشش رسانه ای این همایش نیز گفت: این کار منوط به تصمیم گیری مسوولان امر است، ولی به طور قطع اخبار و اطلاعات آن به رسانه ها اطلاع داده می شود.

این همایش نخستین همایش بعد از درگذشت مرحوم عسگر اولادی و انتخاب محمد رضا باهنر است که با حضور تمامی دبیران تشکل های سیاسی جبهه برگزار می شود.

سیام**7261**1535
کد N124037

وبگردی