آفتاب

کشکول موعود رونمایی شد

کشکول موعود رونمایی شد

همزمان با هفتاد و نهمین نشست ماهانه موسسه موعود عصر (عج) از جدیدترین اثر این موسسه با نام «کشکول موعود» رونمایی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اسماعیل شفیعی سروستانی مدیر مسئول موسسه در توضیح محتوای کتاب گفت: این محصول جدید، در واقع هدیه و عیدانه‌ای است با موضوعات شیرین و خواندنی که برای تمام سنین تألیف شده است.

سردبیر ماهنامه موعود افزود: در این کشکول پنج کتاب گرد آمده است که هر جلد به موضوعی خاص پرداخته که عبارتند از آنچه بزرگان دین بیان کرده‌اند، آنچه مربوط به عبرت ایّام است، آنچه مربوط به سیره و سنّت معصومان و آنچه مربوط به سیره و سنّت علما و بزرگان دین است.

کشکول موعود شامل پنج کتاب با عناوین «جمال یار»، «کلام حکیمانه»، «سوده‌های الماس»، « سیره نیکان » و «عبرت ایّام» است در موضوعات سخنان معصومان (ع)، سخنان بزرگان دین، سیره و سنّت اهل بیت(ع)، سیره و سنّت بزرگان و علمای دین و روزشمار قمری همراه با ذکر اعمال مناسبات مذهبی می‌شود.

شفیعی سروستانی، در ادامه سخنان خود بیان کرد: «این اثر حاصل سه سال زحمت واحد پژوهش موعود است و این اثر را به حضرات معصومین و اهل بیت آنان – علیهم السلام- تقدیم می‌کنیم چرا که از همان ابتدا به نام آنها و برای آنها قلم زده شده است.»

رونمایی از این اثر با حضور مدیر مسئول موسسه موعود و جمعی از علاقمندان به حوزه فرهنگ و مهدویت عصر پنج شنبه در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام

کد N123926

وبگردی