آفتاب

نامه مشاور روحاني به صدا و سيما

نامه مشاور روحاني به صدا و سيما

نماينده قوه مجريه در شوراي نظارت بر صدا و سيما با ارسال نامه اي به عزت الله ضرغامي، از اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه کردن وي با هيئت همراه رئيس جمهور در داووس و در نهايت نقد پوشش ايشان انتقاد کرد و خواستار اصلاح اين رويه اطلاع رساني از سوي صدا و سيما شد.

به گزارش مهر، متن نامه حسام الدين آشنا به رئيس سازمان صدا و سيما که در شبکه هاي اجتماعي منتسب به آشنا هم انتشار يافته، بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر گرامي جناب آقاي مهندس ضرغامي

رياست محترم سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

سلام عليکم

به اطلاع شريف مي رساند برنامه گزارش هفتگي که در تاريخ 25/11/92 از شبکه يک پخش شده است مشتمل بر اشاعه اکاذيب بوده است:

در بخش "در گوشي" با پخش عکسي ادعا شده است مشاور رئيس جمهور با پوشش غربي در اجلاس داووس حاضر شده است .متن خوانده شده روي تصوير عينا به شرح زير است:

"اين هفته عکسي از اجلاس داووس منتشر شد که در اون يکي از مشاوراي رئيس جمهور با کراوات و پوششي غربي مشاهده مي شد...اما وقتي کسي عنوان مشاور رئيس جمهور يه کشور رو يدک مي کشه بد نيس متناسب با پروتکل هاي اون کشور لباس بپوشه و در نشست هاي بين المللي شرکت کنه. فک نکنيم اين درخواست خيلي زيادي باشه".

از آنجا که بارها به صورت شفاهي و کتبي به آن سازمان محترم تذکر داده شده است انتصابات رياست محترم جمهوري صرفا از طريق سايت رسمي دفتر رياست جمهوري اعلام مي شود ، اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه کردن وي با هيئت همراه رئيس جمهور در داووس و در نهايت نقد پوشش ايشان را نمي توان اشتباهي عادي تلقي کرد.

مستدعي است دستور فرماييد ضمن اصلاح مصداق در اولين برنامه ، نسبت به اصلاح رويه نيز اقدام عاجل صورت بگيرد.

با احترام

حسام الدين آشنا
کد N123821

وبگردی