آفتاب
جلودارزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

آشتی ملی، موجب به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای می‌شود

آشتی ملی، موجب به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای می‌شود

باید برای خروج کشور از بحران‌های اقتصادی و برون‌رفت از وضعیت نامناسبی که در بر کشور در طی این چند سال حاکم شود، تلاش کرد و این مسئله رخ نمی‌دهد مگر با رفع کدروت‌ها و رسیدن به اجماع و آشتی در میان گروه‌ها و جریان‌های کشور/متاسفانه گروه قلیلی از افراد که در 8 سال گذشته در تمامی نهادهای حکومتی حضور داشتند، شرایط کشور را درک نمی‌کنند و با تهمت زدن و فحاشی مانع از خدمتگذاری مسئولان می‌شوند.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار رسیدن به همدلی، وحدت و آشتی ملی را عامل موفقیت تیم مذاکره‌کننده ایرانی دانست و تاکید کرد: زمانی که کشور در اوج وحدت، همدلی و دوستی باشد دل تیم مذاکره‌کننده گرم می‌شود و روحیه آنان دو چندان می‌شود و این مسئله موجب به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای و حل مشکلات خارجی می‌گردد.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص دعوت رئیس جمهور به آشتی ملی و رسیدن به وحدت و همدلی گفت: متاسفانه شرایط امروز کشور بدتر از جنگ است. تمامی زیرساخت‌های کشور صدمات جبران‌ناپذیری دیده و تمامی تلاش‌های مردم در طی 35 سال اخیر انقلاب اسلامی برای رسیدن به استقلال اقتصادی و شکوفایی اقتصادی و نظامی شایسته‌سالار در طی 8 سال اخیر از بین رفته است.

وی ادامه داد: امسال شاهد بودیم که با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری حماسه سیاسی شکل گرفت و در پی آن نیز باید حماسه اقتصادی نیز محقق شود. باید برای خروج کشور از بحران‌های اقتصادی و برون‌رفت از وضعیت نامناسبی که در بر کشور در طی این چند سال حاکم شود، تلاش کرد و این مسئله رخ نمی‌دهد مگر با رفع کدروت‌ها و رسیدن به اجماع و آشتی در میان گروه‌ها و جریان‌های کشور.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که چرا همز‌مان سران و بزرگان اصلاح‌طلب و رئیس جمهور همگان را به وحدت و آشتی ملی دعوت می‌کنند،خاطرنشان کرد: از معماران انقلاب اسلامی چیزی غیر از این انتظار نمی‌رود. آنها برای این انقلاب زحمات بسیاری کشیده‌اند و خون دل‌ها خورده‌اند؛ بنابراین نسبت به سرنوشت این کشور و انقلاب حساس هستند.

جلودارزاده با اشاره به اقدامات افراطیون اظهار داشت: متاسفانه گروه قلیلی از افراد که در 8 سال گذشته در تمامی نهادهای حکومتی حضور داشتند، شرایط کشور را درک نمی‌کنند و با تهمت زدن و فحاشی مانع از خدمتگذاری مسئولان می‌شوند.

وی در ادامه افزود: باید به آنها گفت شما که در 8 سال گذشته، کشور در دست‌تان بود، چه دستاوردی داشتید؟ و باید از آنها خواست تا بگذارند منتخب ملت با اقتدار وظیفه شرعی و قانونی و اخلاقی خویش را انجام دهد.

عضو حزب اسلامی کار درباره علل مخالفت افراطیون اذعان داشت: منافع آنها با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به خطر افتاده است. منافعی که نا به‌حق به دست آمده بود و حال دست آنها برای ملت رو شده است و بنابراین می‌خواهند دولت را درگیر حاشیه کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس هفتم تصریح کرد: باید این افراد را متوجه کرد که مگر دنیا چقدر پایدار است؟ چرا دست از سر مردمان این کشور بر نمی‌دارید؟ چرا نمی خواهید فرزندان این سرزمین روی خوش را به خود ببینند؟ بگذارید تا فرزندان این ملت که در طی 35 سال اخیر از همه چیز خود دست شستند و جان و مال خود را در راه انقلاب تقدیم کردند و جانفشانی‌های آنها بسیار است، از شرایط خوبی برخودار شودند.

رئیس اتحادیه زنان کارگر کشور با تاکید بر اینکه باید دل‌ها را صاف کرد، یادآور شد: رسیدن به وحدت و همبستگی ملی و حاکم‌کردن مهر و دوستی از دستورات دینی ماست؛ چرا که اسلام افراد به تسلیم در برابر امر خدا دعوت می‌کند و خداوند نیز می‌خواهند میان انسان‌ها، دوستی و محبت و دوری از کینه و ناراحتی حاکم باشد.

جلودارزاده ادامه داد: براساس موازین اخلاقی و اسلامی هیچی فردی حق ندارد به خاطر منافع جناحی، حزبی و شخصی‌اش دیگران را نفی کند و باید همگان به آخرت‌شان فکر کنند و تخم تفرقه، نفاق و کینه را در جامعه نپاشند.

وی درباره تاثیر وحدت و آشتی ملی با توجه به پیشرو بودن مذاکرات هسته‌ای گفت: ما باید در مذاکرات با صلح، دوستی و مهر رفتار کنیم و در عمل شایعات و تهمت‌هایی که مخالفان انقلاب به ایران زده‌اند را نقش بر آب کنیم و در دنیا الگوی خوبی برای وحدت و همدلی باشیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: زمانی که کشور در اوج وحدت، همدلی و دوستی باشد دل تیم مذاکره‌کننده گرم می‌شود و روحیه آنان دو چندان می‌شود و این مسئله موجب به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای و حل مشکلات خارجی می‌گردد.

کد N123429

وبگردی