آفتاب
درنامه آشنا به ضرغامی عنوان شد؛

انتقاد از صدا و سیما جهت معرفی سریع القلم به عنوان مشاور روحانی

انتقاد از صدا و سیما جهت معرفی سریع القلم به عنوان مشاور روحانی

نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما با ارسال نامه ای به عزت الله ضرغامی، از اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه کردن وی با هیئت همراه رئیس جمهور در داووس و در نهایت نقد پوشش ایشان انتقاد کرد و خواستار اصلاح این رویه اطلاع رسانی از سوی صدا و سیما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، متن نامه حسام الدین آشنا به رئیس سازمان صدا و سیما که در شبکه های اجتماعی منتسب به آشنا هم انتشار یافته، بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
برادر گرامی جناب آقای مهندس ضرغامی
 
ریاست محترم  سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
 
سلام علیکم
 
به اطلاع شریف می رساند برنامه گزارش هفتگی که در تاریخ 25/11/92 از  شبکه یک پخش شده است مشتمل بر اشاعه اکاذیب بوده است:
 
در بخش "در گوشی" با پخش عکسی ادعا شده است مشاور رئیس جمهور با پوشش غربی در اجلاس داووس حاضر شده است .متن خوانده شده روی تصویر عینا به شرح زیر است:
 
"این هفته عکسی از اجلاس داووس منتشر شد که در اون یکی از مشاورای  رئیس جمهور با کراوات و پوششی غربی مشاهده می شد...اما وقتی کسی عنوان مشاور رئیس جمهور یه کشور رو یدک می کشه بد نیس متناسب با پروتکل های اون کشور لباس بپوشه و در نشست های بین المللی شرکت کنه. فک نکنیم این درخواست خیلی زیادی باشه".
 
از آنجا که بارها به صورت شفاهی و کتبی به آن سازمان محترم تذکر داده شده است انتصابات ریاست محترم جمهوری صرفا از طریق سایت رسمی دفتر ریاست جمهوری اعلام می شود ، اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه کردن وی با هیئت همراه رئیس جمهور در داووس و در نهایت نقد پوشش ایشان را نمی توان اشتباهی عادی تلقی کرد.
 
مستدعی است دستور فرمایید ضمن اصلاح  مصداق در اولین برنامه ، نسبت به اصلاح رویه نیز اقدام عاجل صورت بگیرد.
 
با احترام
حسام الدین آشنا
 
نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما
رونوشت: شورای محترم نظارت بر صدا و سیما
دفتر ریاست محترم جمهوری
کد N123406

وبگردی