آفتاب

نماینده رودسر و املش:مسیر طی‌شده در هدفمندی قابل بازگشت نیست

نماینده رودسر و املش:مسیر طی‌شده در هدفمندی قابل بازگشت نیست

نماینده شهرستان‌های رودسر و املش گفت: مسیر طی‌شده در هدفمندی قابل بازگشت نیست، لذا در ادامه مسیر باید شیوه‌های صحیح اتخاذ کنیم.

محمدمهدی رهبری املشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه گیلان، در خصوص هدفمندی یارانه ها گفت: به عقیده من این مسیر که رفتیم برگشتنش نه به مصلحت و نه ممکن است لذا باید شیوه های درستی را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدفمندی یارانه  که منابع عمومی مملکت است را باید به سمت مصرف صحیح هدایت کنیم، افزود: باید هدفمندی طوری باشد تا همه از منافع آن سود ببرند.

رهبری املشی گفت: در وضعیت فعلی و مسائلی که در اقتصاد با وجود تحریم‌ها رخ داده است، دولت نباید شیب کارها را تند کند تا فشار بر مردم وارد نشود، دولت به قطع یارانه مصمم نیست و همچنان به روال سابق توزیع می شود.

نماینده رودسر و املش با اشاره به نحوه توزیع سبد کالا گفت: توزیع سبد کالا با مشکلاتی مواجه شد، در پوشش افراد اشتباهاتی رخ داده بود البته جای تشکر دارد که خود دولت نیز به نحوه نادرست توزیع اعتراف کرد و وزیر مربوطه نیز از مردم عذرخواهی کرد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس اضافه کرد: ما معتقدیم باید به افراد کم‌درآمد رسیدگی شود اما کرامت انسانی آنان نیز باید حفظ شود و افرادی که مستحق دریافت هستند در اولویت قرار گیرند نه آن دسته از افرادی که نیاز ندارند.

رهبری املشی با اشاره به خسارات برف سنگین یادآور شد: مردم گیلان در برف اخیر متحمل آسیب های زیادی شدند لذا انتظار داریم که دولتمردان همواره به این امر توجه کنند.

نماینده رودسر و املش بیان کرد: طی این برف 25 روستای ما در بخش چابکسر و اشکورات در برف محصور شده بودند، همچنین 3 چوپان در ارتفاعات رودسر در برف مانده بودند که توسط هلی کوپتر امداد، نجات یافتند لذا من به سهم خودم از مردم عزیزی که صبر کردند و مسئولین استانی و شهرستانی تشکر می کنم.

انتهای پیام

کد N123395

وبگردی