آفتاب

پیام تبریک مقامات سیاسی فیلیپین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

پیام تبریک مقامات سیاسی فیلیپین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

رئیس‌جمهور اسبق و برخی دیگر از مقامات فیلیپینی در پیام‌های جداگانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از مالزی، فیدل راموس رئیس‌جمهور اسبق فیلیپین که در مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران نیز حضور یافته بود طی پیامی به سفیر کشورمان در مانیل با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد تا ملت رشید و با استعداد ایران به قله‌های رشد و شکوفایی دست یابند.

وی با اشاره به چالش‌های فراروی جامعه بین‌المللی در عرصه مبارزه با بلایای طبیعی و تهدیدات روزافزون در حوزه‌های امنیت بین‌المللی خواستار ایجاد روابط ویژه بین دو کشور شد.

در همین حال بیچارا رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان فیلیپین طی پیامی به سفیر جمهوری اسلامی ایران در مانیل از طرف کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

وی در این پیام با تاکید بر ارزش‌های مشترک و منافع متقابل دوستی دو ملت ایران و فیلیپین را ارج نهاده و برای دولت و ملت ایران آرزوی سعادت و موفقیت کرد.

بینای معاون رئیس‌جمهور فیلیپین نیز طی نامه‌ای به سفیر جمهوری اسلامی ایران در مانیل سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و ضمن آرزوی پیشرفت و موفقیت برای ملت ایران نسبت به توسعه روابط فیمابین ابراز امیدواری کرد.

در همین حال والدن بلو رئیس کمیته نیروهای کار فیلیپینی در خارج از کشور در مجلس نمایندگان فیلیپین با حضور در مراسم روز ملی کشورمان این مناسبت را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.

همچنین لورن لاگاردا، عضو ارشد مجلس سنا در پیامی به سفیر کشورمان با تبریک مناسبت روز ملی جمهوری اسلامی نسبت به ارتقا مناسبات دو کشور ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام

کد N122477

وبگردی