آفتاب

قهرمانی که تروریست شد + تصاویر

قهرمانی که تروریست شد + تصاویر

یکی از قهرمانان ملی پرتاب وزنه سوریه هم‌زمان با آغاز بحران داخلی این کشور به گروه‌های وابسته به القاعده ملحق شده و دینامیت‌های دست‌ساز را به سوی نیروهای ارتش سوریه در منطقه دیرالزور پرتاب می‌کند.


    


به گزارش آفتاب به نقل از ابنا، یکی از قهرمانان رشته ورزشی پرتاب وزنه به گروههای تروریستی سوریه پیوسته و مهارت خود را در پرتاب بمب‌های دست‌ساز و دینامیت به‌کار گرفته است.
«ابو کاظم» که از قهرمانان ملی پرتاب وزنه در سوریه بوده است هم‌زمان با آغاز بحران داخلی سوریه به گروه‌های وابسته به القاعده ملحق شده و دینامیت‌های دست‌ساز را به سوی نیروهای ارتش سوریه در منطقه دیرالزور پرتاب می‌کند.
براساس این گزارش، دیدار با این تروریست کار آسانی نیست چراکه وی جلودار و در خط مقدم تروریست‌ها قرار دارد و از مهارت خود در پرتاب بمب‌های دستی به سوی نیروهای ارتش استفاده می‌کند.
یک فعال سیاسی انگلیسی در این‌باره می‌گوید: "جنگ بحرانی است که انسان بهترین قابلیت‌های خود را صرف آن می‌کند تا بدترین اوضاع را درست کند." این مقوله شامل حال زندگی ابو کاظم است چراکه جنگ مسیر زندگی او را از یک قهرمان ملی کشور سوریه به یک جنگجوی میدانی که هر لحظه احتمال مرگ او است تغییر داد، دیگر کسی ابو کاظم را در ورزشگاه تشویق نمی‌کند بلکه هم‌رزمان او در میدان جنگ برای کشتن دیگران او را تشویق می‌کنند.
کد N121896

وبگردی