آفتاب

برگزاری 150 محفل انس با قرآن با حضور قاریان ایرانی و مصری در شیراز

برگزاری 150 محفل انس با قرآن با حضور قاریان ایرانی و مصری در شیراز

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شیراز 150 محفل انس با قرآن با حضور قاریان مصری، عراقی و ایرانی در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ولی یاراحمدی با بیان این مطلب افزود: این محافل قرآنی در مساجد، امامزاده‌ها، مدارس و نهادهای قرآنی مطرح شهر شیراز و 17 شهر استان فارس برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آقایان «احمد شحات احمد سید» از کشور مصر و «میثم تمار» از کشور عراق جزو مهمانان خارجی این محافل قرآنی هستند.

یاراحمدی افزود: آقایان «سیدجواد حسینی»، «حمید احمدی وفا»، «عباس هاشمی»، «قاسم مقدمی» و «وحید وکیلی» از قاریان بین المللی کشور عزیزمان ایران نیز به همراه قاریان برتر استانی جزو مهمانان این محافل قرآنی در استان فارس هستند.

وی اجرای تواشیح و ابتهال توسط گروه‌های تواشیح و جمع خوانی را از دیگر برنامه‌های این محافل قرآنی برشمرد و گفت: «سجاد انصاری پور» و «محمدمهدی بیگی» دو قاری برتر کشورمان در مقطع شکوفه‌ها و بیش از 10 مفسر قرآنی نیز از جمله مهمانان این محافل قرآنی در استان فارس هستند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد: خانم‌ها «ایزدی» و «عیدی‌پور» از قاریان بانوی برجسته کشورمان نیز از جمله مهمانان محافل قرآنی ویژه خواهران هستند.

انتهای پیام

کد N121777

وبگردی