آفتاب

علمای جبل عامل لبنان:انقلاب اسلامی زمینه ساز بیداری مسلمانان جهان شد

علمای جبل عامل لبنان:انقلاب اسلامی زمینه ساز بیداری مسلمانان جهان شد

بیروت – ایرنا – تجمع «علمای جبل عامل» لبنان با صدور بیانیه ای با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تاکید کردند که این انقلاب زمینه ساز بیداری مسلمانان جهان شد.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است که انقلاب اسلامی ، ایران را به قدرتی بزرگ و موثر در تمامی معادلات در منطقه و جهان تبدیل کرده است.

علمای جبل عامل لبنان خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی ایران همچنان در جهان نور افشانی می کند چرا که بر اصول و مبانی مبارکی پایه گذاری شده که می تواند پیروان خود را به حقیقت مطلق و آزادی و تسلیم نشدن در مقابل دیکته های خارجی و فشارهای بیگانگان رهنمون سازد.

در بیانیه تجمع علمای جبل عامل تصریح شده است : پیروزی انقلاب اسلامی بدون اراده ملت بزرگ ایران امکان پذیر نبود ملتی که طی سال های طولانی با ایثارگری فراوان و تقدیم خون و جان خود در راه رسیدن به کمال تلاش کرده و می کند.

علمای جبل عامل لبنان تاکید کرده اند که انقلاب مبارک اسلامی به نماد و الگویی بویژه برای جوانان مسلمان تبدیل و زمینه ساز بیداری ملت ها شده است تا بتوانند با تهدیدهایی بیگانگان بویژه غرب مقابله کنند.

در بیانیه تجمع علمای جبل عامل لبنان آمده است : انقلاب اسلامی به میزانی عادلانه برای سنجش دیگر انقلاب ها تبدیل شده و امروز به برکت آن شاهد گسترش علوم ، اختراعات و ابتکارهایی زیاد در زمینه های صنعتی و فناوری هستیم که نام ایران را در تمامی این عرصه ها درخشان کرده اند.

خاورم**2024 ** 1324
کد N121195

وبگردی