آفتاب
حقیقت‌پور خواستار شد؛

فعال‌تر شدن دستگاه‌های نظامی و انتظامی در نابودی گروه‌های تروریستی شرق کشور

فعال‌تر شدن دستگاه‌های نظامی و انتظامی در نابودی گروه‌های تروریستی شرق کشور

وزیر کشور به من گفت که درباره وضعیت سربازان ربوده شده ایرانی در سیستان و بلوچستان با مقامات پاکستانی صحبت کرده‌اند و آنها نیز قول داده‌اند که پیگیر این مسئله باشند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی خواستار فعال‌تر شدن دستگاه‌های نظامی و انتظامی برای مبارزه با گروه‌های تروریستی شد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص وضعیت سربازان ربوده شده ایرانی در سیستان و بلوچستان توسط گروه‌ تروریستی «جیش العدل» گفت: من از وزیر کشور درباره وضعیت سربازان گروگان شده توسط گروه تروریستی جیش العدل از وزیر کشور سوال کردم و ایشان نیز گفتند که پیگیر این ماجرا هستند.

وی ادامه داد: وزیر کشور به من گفت که در این باره با مقامات پاکستانی صحبت کرده‌اند و آنها نیز قول داده‌اند که پیگیر این مسئله باشند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات وزارت خارجه برای پیگیری این مسئله خاطرنشان کرد: وزارت خارجه سفیر پاکستان را احضار کرده و مراتب اعتراض خود را به وی انتقال داده است.

حقیقت‌پور در پاسخ به این سوال که حوادث تروریستی در پاکستان بارها اتفاق افتاد و دستگاه‌های نظامی و انتظامی این خصوص چه می‌کنند، تصریح کرد: باید دستگاه‌های نظامی و انتظامی در برابر این مسائل فعال‌تر باشند و نوع رفتارشان واکنشی نباشد و هرچه سریع‌تر در راستای نابودی گروه‌های تروریستی در این مناطق اقدام بکنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس در این خصوص اقدامی خواهد کرد: کمیسیون امنیت ملی در جلسه هفته آینده خود موضوع ربوده شدن مرزبانان ایرانی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

کد N120147

وبگردی