آفتاب

اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حماس

اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حماس

منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به قدرت موشکی حماس اعلام کردند که سامانه‌های موشکی جنبش حماس توانایی آن را دارند که مرکز اراضی اشغالی را نشانه بگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه عبری زبان اسرائیل الیوم به نقل از برخی منابع اطلاعاتی در ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: جنبش مقاومت اسلامی حماس صدها موشک در اختیار دارد که اگر اراده کند می‌تواند آن‌ها را به مرکز اسرائیل پرتاب کند.

این منابع تصریح کردند که حماس همچنان قدرت بسیار زیادی برای تحت کنترل درآوردن اوضاع در نوار غزه دارد و محبوبیتش در نزد فلسطینی‌های کرانه باختری بسیار زیاد است.

این در حالی است که منابع اطلاعاتی آغاز انتفاضه‌ای دیگر در کرانه باختری را بسیار بعید دانسته و اعلام کردند که احتمال خیلی کمی برای آغاز انتفاضه سوم وجود دارد چرا که مردم فلسطین دوست ندارند به عقب باز گردند و اتفاقات گذشته مجددا تکرار شود و تانک‌ها و تسلیحات نظامی اسرائیل وارد شهرها شود.

این روزنامه همچنین نوشت: حماس هم اکنون بیشتر روی مساله خود کفایی تمرکز کرده و کمتر به دنبال وارد کردن سلاح از کشورهای دیگر است و زرادخانه‌ای از صدها موشک از نوع M75 ایجاد کرده که توانایی آن را دارند که به مرکز اسرائیل اصابت کنند.

براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته حماس توانایی این را دارد که سامانه موشکی خود را در طول سال‌ جاری به طور قابل ملاحظه‌ای گسترش دهد.

انتهای پیام

کد N120040

وبگردی