آفتاب

پورمحمدی: انقلابی بودن فقط به شعار دادن نیست

پورمحمدی: انقلابی بودن فقط به شعار دادن نیست

وزیر دادگستری گفت: مردم باید آگاه باشند و اجازه ورود فتنه به کشور را ندهند. هر کسی که در کشور تخلف کند تحت ضوابط، قوانین و مقررات با آن برخورد می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال، افزود: ایران، کشوری ضداستکباری و با عزت است و جایگاه ممتازی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی داریم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سکاندار کشور ماست که استکبار در مقابل آن به زانو در میآید.

وی یادآورشد: دولت برای حل معضلات و مشکلات اقتصادی تلاش می‌کند و همچنین حل مشکلات در زمینه بین‌المللی و سیاست خارجی را در دستور کار دارد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه شاهد آرامش در فضای اقتصادی کشور هستیم، گفت: مردم باید بدانند که دولت برای رفع مشکلات ملت شریف ایران سعی و تلاش بسیار دارد.

وی تاکید کرد: امروز ملت ایران برای برقراری آرامش در حوزه سیاست خارجی و اقتصادی باید وحدت داشته باشد و از دولت جدید حمایت کند.

پورمحمدی تصریح کرد: ما باید جایگاه دشمن را درک کنیم و با رعایت اصول اسلامی گام برداریم که با این روش کسی حق دخالت در موضوعات اصولی انقلابی و اسلامی را نخواهد داشت.

وزیر دادگستری گفت: انقلابی بودن این نیست که فقط شعار دهیم بلکه باید به دنبال آن عمل نیز باشد در غیر این صورت یک دفعه می بینیم که هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام

کد N119850

وبگردی