آفتاب

فرماندار تهران:کشور عزتمندانه در حال حرکت به سمت قله‌های ترقی است

فرماندار تهران:کشور عزتمندانه در حال حرکت به سمت قله‌های ترقی است

فرماندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان تهران با بیان این‌که اصرار داریم که شکل موجود اداره تهران دچار مشکلاتی است و برای اصلاح این وضعیت دو پیشنهاد دادیم که تاکنون به جاهای خوبی رسیده است، گفت: معتقدیم همه ادارات شهرستان تهران باید اداره‌ کل شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عیسی فرهادی در جلسه تودیع و معارفه معاونین سیاسی انتظامی و فنی عمرانی فرمانداری تهران با تشکر از مردم تهران به خاطر حضور باشکوه‌شان در راهپیمایی 22 بهمن و با بیان این‌که 22 بهمن روز ملی و روز استقلال جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز آغاز بهار سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

وی با بیان این‌که یکی از مهمترین تحولات قرن بیستم پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: انقلاب اسلامی باعث یک جهش بی‌نظیر در راستای بیداری توده‌های مختلف مردم ایران و دنیا شد و یک نگرش ارزشی، انسانی، قرآنی و الهی را گسترش داد.

فرماندار تهران با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های امام راحل تصریح کرد: امام با روحیه شجاعت، ساده‌زیستی و الهی کار کردن خود و نیت پاکی که داشتند در بین مردم محبوبیت پیدا کردند.

این مقام اجرائی شهر تهران با اشاره به این‌که انقلاب حوادث مختلفی را پشت‌سر گذاشته است ،تصریح کرد: امام با مطرح کردن ولایت و وحدت بین توده‌های مختلف مردم باعث شدند که این انقلاب در برابر حکومت تا دندان مسلح ژاندارم منطقه پیروز شود.

فرهادی با بیان این‌که این کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به توفیقات زیادی نائل شده به برگزاری بیش از سی و یک انتخابات در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز به حمدلله کشور علی‌رغم تمام سختی‌ها عزتمندانه در حال حرکت به سمت قله‌های ترقی است.

وی با اشاره به دستیابی ایران به فناوری‌ صلح‌آمیز هسته‌ای و با بیان این‌که این فناوری در ایران بومی شده و با هیچ قطعنامه‌ای قابل تغییر نیست به سیاست خارجی دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دولت درپی گسترش تعامل ایران با کشورهای مختلف دنیا است و در این ارتباط تاکنون موفقیت‌های خوبی کسب شده است.

فرماندار تهران با بیان این‌که قطار انقلاب در حال حرکت و رسیدن به مقصد است و با تاکید بر این‌که کشور توانسته در بخش‌های علمی، عمران و سازندگی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند، به اتفاقات سال 92 اشاره کرد و گفت: ما در سال 92 شاهد برپایی انتخابات 24 خرداد بودیم و مردم با مشارکت گسترده خود در انتخابات حماسه سیاسی را که موردنظر و تاکید مقام معظم رهبری بود محقق کردند.

فرهادی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات شورای شهر چهارم و ریاست جمهوری یازدهم گفت: این دو انتخابات در اوج سلامت برگزار شد به نحوی که مورد تایید جریان‌های مخلتف سیاسی کشور نیز قرار گرفت و ما شاهد رضایتمندی مقام معظم رهبری و مردم نیز بودیم.

وی همچنین به اقدامات دولت تدبیر و امید تاکنون در عرصه‌های مختلف اقتصادی و سیاست خارجی از جمله تثبیت بازار ارز و پیشبرد مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به درپیش بودن سال نو، گفت: باید حتما تدابیر لازم برای تامین مایحتاج عمومی مردم در شب عید اندیشیده شود.

فرماندار تهران که در جمع اعضای شورای اداری شهرستان تهران سخن می‌گفت با تاکید بر این‌که مدیران موظفند که زمینه راحتی هرچه بیشتر مسافران نوروزی را فراهم کنند به اهمیت اتخاذ تدابیر در حوزه‌های چون ترافیک، گردشگری، امنیت جاده‌ای و ... اشاره و اعلام کرد: پنج نمایشگاه ارائه ارزاق عمومی، پوشاک، کیف و کفش از هفتم تا 25 اسفند ماه در شهرستان تهران برگزار می‌شود.

وی در این راستا توضیح داد: این نمایشگاه‌ها برای تامین مایحتاج عمومی جامعه در آستانه عید نوروز سال 1393 برپا شده و این علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در تهران وجود دارد.

وی گفت: این نمایشگاه‌ها به توزیع ارزاق عمومی، پوشاک، کیف و کفش به مردم خواهند پرداخت.

فرهادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در فرمانداری تهران گفت: تغییر و تحولات طبیعی است و مهم این است که ما مدیریت و مسئولیت را یک امانت بدانیم و با دقت و حساسیت آن را دنبال کنیم.

فرماندار تهران در پایان سخنان خود از شهرکی و همچنین مهدوی معاونین سیاسی انتظامی و فنی عمرانی پیشین فرمانداری تهران تشکر کرد و ناصر بخت و آرام را به عنوان معاونین جدید سیاسی امنیت و فنی عمرانی فرمانداری تهران معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم کریمی معاون عمرانی استانداری تهران نیز با تبریک دهه فجر و با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: به عنوان یک ایرانی به خاطر این هوشمندی و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خود می‌بالم.

وی با بیان این‌که ما در استانداری تهران تاکید داریم کسانی که در سمت معاونت فنی و عمرانی قرار می‌گیرند، دارای تخصص در عمران و اجرا باشند گفت: معاون فنی عمرانی پیشین فرمانداری تهران دارای این تخصص بودند و اکنون با توجه به ضرورت و مشکلاتی که در شهرستان شمیرانات در برخی از زمینه‌ها از جمله تخلف و تصرف زمین‌های دولتی داریم لازم بود که فردی در این معاونت در شهرستان شمیرانات قرار بگیرد که هم از لحاظ فنی و سلامت فردی و حساسیت در ارتباط با امور دارای توانمندی‌های لازم باشد و در این راستا تصمیم بر این گرفته شد که آقای مهدوی به فرمانداری شمیرانات منتقل شوند و در سمت معاونت فنی عمرانی در آنجا مشغول به کار شود و آقای آرام به عنوان معاون جدید فنی عمرانی فرمانداری شهرستان تهران مشغول به کار شوند.

کریمی با اشاره به اهمیت توجه به شایسته‌سالاری،‌ اعتدال، کارآمدی و تجربه در انتخاب نیروها گفت: متأسفانه ما در طی سالیان گذشته بعضا شاهد بودیم که به خاطر مسائل جناحی از برخی از نیروهای متخصص کمتر استفاده شده و ما امیدواریم در دولت تدبیر و امید چنین اتفاقی تا حد ممکن نیفتد.

در این مراسم معاونین جدید و پیشین سیاسی انتظامی و فنی عمرانی فرمانداری شهرستان تهران به ایراد سخنرانی پرداختند و با حضور فرماندار تهران و معاون عمرانی استانداری تهران از شهرکی و مهدوی تشکر و احکام ناصر بخت و آرام به عنوان معاونین جدید سیاسی انتظامی و فنی عمرانی فرمانداری تهران به آنها اهدا شد.

انتهای پیام

کد N119652

وبگردی