آفتاب

مادورو: مردم ونزوئلا در برابر خشونت‌های مخالفان هوشیار باشند

مادورو: مردم ونزوئلا در برابر خشونت‌های مخالفان هوشیار باشند

رئیس جمهوری ونزوئلا با توجه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با مخالفان در برخی از ایالت‌های این کشور، از نیروهای انقلاب خواست تا در حالت آماده باش قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: برخی به دنبال آدم‌کشی هستند تا در ونزوئلا هرج و مرج به راه اندازند و ما نیز طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد من از همه می‌خواهم تا از دموکراسی، انقلاب و میراث هوگو چاوز، رئیس جمهوری سابق ونزوئلا دفاع کنند.

مادورو همچنین عنوان کرد که با توجه به اطمینانش در خصوص تلاش اپوزیسیون برای به راه اندازی یک کودتا، نیروهای ضد کودتا را آماده و فعال کرده است.

مادورو با بیان اینکه دولت با کسانی که خشونت ایجاد می‌کنند برخورد می‌کند، تصریح کرد که دستورات دقیقی به پلیس و نیروهای امنیتی داده است تا هر اعتراضی که از حد بگذرد را به صورت مسالمت آمیز سرکوب کنند.

امروز (چهارشنبه) سالروز مبارزه "لاویکتوریا" است که برای دفاع از انقلاب دوم ونزوئلا صورت گرفت و هر دو نیروی سیاسی اعلام کرده‌اند که در پایتخت و دیگر شهرهای این کشور تظاهرات خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N119534

وبگردی