آفتاب
عضو کمیسیون عمران مجلس:

دولت روحانی آرامش در حوزه اقتصادی را به کشور بازگردانده است

دولت روحانی آرامش در حوزه اقتصادی را به کشور بازگردانده است

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت روحانی آرامش در حوزه اقتصادی را به کشور بازگردانده است، گفت: سیاست خارجی ما باید بر اساس اعتدال پیش می رود.

محمد فیروزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، اظهار داشت: در گذشته ما شاهد تلاطمات و نوساناتی در موضوع اقتصادی کشور بودیم، ولی از زمان روی کار آمدن دولت دکتر روحانی ثبات و آرامش در حوزه اقتصادی به کشور بازگشته است.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار این است که مدیریت منطقی این روند ادامه یابد تا مشکلات اقتصادی که گریبان گیر کشور است، با روح تدبیر و تعقل حل شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سیاست خارجی ما همواره بر اساس اصول و منافع ملی بوده و این اصول حفظ شده است.

فیروزی خاطرنشان کرد: در کشور باید از تمامی تفکرات و جناح هادر جهت رشد و توسعه بالندگی کشور استفاده شود و همه جناح ها همسو با یکدیگر در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

وی تاکید کرد: تعامل و رفتار بین المللی اصل است، ما کشوری هستیم که اگر در مسائل بین المللی با ما با تکریم و حقوق بین المللی برخورد کنند ما نیز این گونه با آنان برخورد می کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه سیاست خارجی ما باید اعتدال باشد، اظهار داشت: همواره باید تلاش کنیم در راستای اعتدال جلو برویم و ائمه ما نیز بارها تاکید کرده اند که باید میانه روی در مسائل رعایت شود، از این رو اعتدال جزو اصول است.

سیام**9121**1535
کد N119389

وبگردی