آفتاب
سازمان بسیج مستضعفین ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

اینک نوبت خلق حماسه اقتصادی توسط خادمان ملت است

اینک نوبت خلق حماسه اقتصادی توسط خادمان ملت است

بی‌شک، ۲۲ بهمنِ سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نیز با حماسه جاودان ده‌ها میلیون ایرانی عاشق، در تاریخ افتخارات این سرزمین دلیران، ماندگار شد

روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، از مردم ایران برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس، خداوند باری تعالی را که نعمت ولایت را بر آحاد ملت ارزانی داشت تا امت را در طوفان دشمنی‌های امپریالیسم سلطه‌خواه و فتنه‌انگیز به سوی صلاح و رستگاری رهنمون ساخته و با نجات بشریت از چنگال عصبیت مستکبران، عزت و افتخار را به آزاداندیشان و استقلال طلبان هستی به ارمغان آورد. سلام بر ولایت بر روح والای خدا خمینی کبیر و بر عبد صالح خدا، خامنه‌ای عزیز.

حمد بیکران، درگاه الهِ اقدس عالم را که بصیرت و ولایت مداری، شجاعت و غیرت خواهی و ایثار و عزت طلبی را بر مردم شریف ایران عزیز عنایت فرمود و برگ برگ صحیفه انقلاب بی‌بدیلشان را از مقاومت و ایستادگی، پایمردی و جان‌فشانی و پیروزی و دلاوری لبریز نمود تا به آدم و عالم بنمایاند که «ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا ولا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون».

و شکر بی‌منتها خدای قادر متعال را که خورشید عالمتاب حکومت اسلام و انوار تابناک نظام دینی را بر خاک پر گهرمان تابانید و دل‌های مشتاق ایرانیان مسلمان را سرشار از رحمت و برکت و محبت و صمیمیت گردانید و به پشتوانهٔ منویات امامت و استقامت امت، نظام مقدسمان را بر نظام سلطه، فاتح حقیقی گردانید و ۳۵ سال پرافتخار را بر جمهوری اسلامی عطا فرمود.

آری ۲۲ بهمن ماه که سالروز استقرار و تثبیت نظام اسلامی و اضمحلال و نابودی رژیم مستبد شاهنشاهی و طلیعه فروپاشی نهایی استکبار جهانی است، روز سپاس از درگاه الهی است که امواج خروشان مردان و زنان، کودکان و نوجوانان و جوانان و بزرگسالانِ این سرزمین آسمانی را بر جغرافیای خیابان‌های کشورمان روانه ساخته و با قدرت پولادین ایمان مردم، گزینه‌های پوشالین شیطان و ایادی‌اش را نابود می‌سازد.

بی‌شک، ۲۲ بهمنِ سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نیز با حماسه جاودان ده‌ها میلیون ایرانی عاشق، در تاریخ افتخارات این سرزمین دلیران، ماندگار شد و بار دیگر عزت ایران اسلامی، جبهه استکبار را ذلیل کرد و بهار ملت، زمستان سرد خصم را پایان بخشید. ملتی که به تأسی از شهیدان گران‌قدرشان، لحظه‌ای چشم از ولایت برنداشته و با فرهنگ و تفکر ناب بسیج؛ در عین پیشرفت و اقتدار، استقلال خویش را حفظ کردند و الگوی ملل آزادی‌خواه در تحقق تمدن نوین اسلامی گردیدند.

سازمان بسیج مستضعفین، ضمن تبریک حضور همه ایرانیان در راهپیمایی غرورآفرین و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن ماه به ساحت مقام معظم ولایت امام خامنه‌ای دامت برکاته، از یکایک مردم عزیز و سرافراز و از آحاد و اقشار گوناگون ملت که با حضور انقلابی خویش، روح مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و ارواح طیبه شهدای والامقام را خشنود ساختند، تشکر و قدردانی می‌نماید. یقیناً اینک که حماسه سیاسی آحاد ملت در لبیک به ولایت کامل گردیده، بر خادمان ملت و دولتمردان فرض است که اولویت اساسی و اصلی خویش را بر تحقق حماسه اقتصادی و استحکام ساخت درونی نظام قرار داده و با مدیریت جهادی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، تمام تلاش و همت خود را بر پیشرفت همه جانبه کشور سرافرازمان قرار دهند.

کد N119318

وبگردی