آفتاب
نوبخت:

برای امنیت غذایی باید تلاش اجرایی داشته باشیم

برای امنیت غذایی باید تلاش اجرایی داشته باشیم

سخنگوی دولت با اشاره به موضوعات مطرح شده در نشست امروز هیات وزیران اظهار داشت: مراتب قدردانی رئیس جمهور و هیات وزیران برای حضور حماسی مردم در 22 بهمن و همچنین تاکید بر موضوع امنیت قضایی و توجه به سفره مردم از موضوعات امروز نشست هیات وزیران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امروز درجلسه هیات دولت ابتدا گزارش حضور معنی‌دار و امیدبخش مردم در شهرهای مختلف کشور توسط وزیران محترم ارائه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه اغلب وزیران در مراکز استان ها برای سخنرانی دعوت شدند فرصتی بود تا آنچه را که مشاهده شده بیان کنند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه رئیس جمهور و هیات وزیران به جهت حضور گسترده و حماسی مردم در روز 22 بهمن مراتب قدردانی خود را پیشگاه ملت اعلام کردند، گفت: حضور در 22 بهمن حماسه دومی بعد از 24 خرداد بود که در راستای مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری وصرت گرفت و شاهد یکپارچگی حول مقام معظم رهبری بودیم.

وی تاکید کرد: قطعا این حضور و حماسه جایگاه قوی تری برای خدمتگزاران و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات خارجی فراهم می کند و عزتمندانه‌تر این مسیر طی می شود.

نوبخت با تاکید بر اینکه حماسه اقتصادی مورد تاکید هیات وزیران فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری و آماده کردن کشور برای یک جهش اقتصادی به ویژه در سال 93 است، گفت:  در سال 93 اقتصاد از رکود خارج می شود و شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اشاره به موضوع دیگر مطرح شده در هیات دولت اظهار داشت: در جلسه امروز موضوع امنیت غذایی و توجه به سفره عده ای از مردم خوب و شریف که نیاز به توجه دارند، مورد بررسی قرار گرفت و به عنوان سند قابل پیگیری در سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید خواهد بود.

نوبخت افزود: همچنین برای امنیت قضایی باید تلاش اجرایی داشته باشیم.

کد N119214

وبگردی