آفتاب
ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

سازمان بسیج مستضعفین: اینک نوبت خلق حماسه اقتصادی توسط خادمان ملت است

سازمان بسیج مستضعفین: اینک نوبت خلق حماسه اقتصادی توسط خادمان ملت است

روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، از مردم ایران برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس، خداوند باری تعالی را که نعمت ولایت را بر آحاد ملت ارزانی داشت تا امت را در طوفان دشمنی‌های امپریالیسم سلطه‌خواه و فتنه‌انگیز به سوی صلاح و رستگاری رهنمون ساخته و با نجات بشریت از چنگال عصبیت مستکبران، عزت و افتخار را به آزاداندیشان و استقلال طلبان هستی به ارمغان آورد. سلام بر ولایت بر روح والای خدا خمینی کبیر و بر عبد صالح خدا، خامنه‌ای عزیز.

حمد بیکران، درگاه الهِ اقدس عالم را که بصیرت و ولایت مداری، شجاعت و غیرت خواهی و ایثار و عزت طلبی را بر مردم شریف ایران عزیز عنایت فرمود و برگ برگ صحیفه انقلاب بی‌بدیلشان را از مقاومت و ایستادگی، پایمردی و جان‌فشانی و پیروزی و دلاوری لبریز نمود تا به آدم و عالم بنمایاند که "ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا ولا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون".

و شکر بی‌منتها خدای قادر متعال را که خورشید عالمتاب حکومت اسلام و انوار تابناک نظام دینی را بر خاک پر گهرمان تابانید و دل‌های مشتاق ایرانیان مسلمان را سرشار از رحمت و برکت و محبت و صمیمیت گردانید و به پشتوانه ی منویات امامت و استقامت امت، نظام مقدس مان را بر نظام سلطه، فاتح حقیقی گردانید و 35 سال پرافتخار را بر جمهوری اسلامی عطا فرمود.

آری 22 بهمن ماه که سالروز استقرار و تثبیت نظام اسلامی و اضمحلال و نابودی رژیم مستبد شاهنشاهی و طلیعه فروپاشی نهایی استکبار جهانی است، روز سپاس از درگاه الهی است که امواج خروشان مردان و زنان، کودکان و نوجوانان و جوانان و بزرگسالانِ این سرزمین آسمانی را بر جغرافیای خیابان‌های کشورمان روانه ساخته و با قدرت پولادین ایمان مردم، گزینه‌های پوشالین شیطان و ایادی‌اش را نابود می‌سازد.

بی‌شک، 22 بهمنِ سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نیز با حماسه جاودان ده‌ها میلیون ایرانی عاشق، در تاریخ افتخارات این سرزمین دلیران، ماندگار شد و بار دیگر عزت ایران اسلامی، جبهه استکبار را ذلیل کرد و بهار ملت، زمستان سرد خصم را پایان بخشید. ملتی که به تأسی از شهیدان گران‌قدرشان، لحظه‌ای چشم از ولایت برنداشته و با فرهنگ و تفکر ناب بسیج؛ در عین پیشرفت و اقتدار، استقلال خویش را حفظ کردند و الگوی ملل آزادی‌خواه در تحقق تمدن نوین اسلامی گردیدند.

سازمان بسیج مستضعفین، ضمن تبریک حضور همه ایرانیان در راهپیمایی غرورآفرین و دشمن‌شکن 22 بهمن ماه به ساحت مقام معظم ولایت امام خامنه‌ای دامت برکاته، از یکایک مردم عزیز و سرافراز و از آحاد و اقشار گوناگون ملت که با حضور انقلابی خویش، روح مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و ارواح طیبه شهدای والامقام را خشنود ساختند، تشکر و قدردانی می‌نماید. یقیناً اینک که حماسه سیاسی آحاد ملت در لبیک به ولایت کامل گردیده، بر خادمان ملت و دولتمردان فرض است که اولویت اساسی و اصلی خویش را بر تحقق حماسه اقتصادی و استحکام ساخت درونی نظام قرار داده و با مدیریت جهادی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، تمام تلاش و همت خود را بر پیشرفت همه جانبه کشور سرافرازمان قرار دهند. ان‌شاءالله»

انتهای پیام

کد N119096

وبگردی