آفتاب
عبدالمنعم عبدالفتوح:

به زودی انقلاب جدیدی در مصر به راه می افتد

به زودی انقلاب جدیدی در مصر به راه می افتد

سرکوب کنونی در مصر ده برابر شدیدتر از سرکوب دوران «حسنی مبارک» رئیس جمهوری مخلوع است.مصر كشوری ورشكسته است. محبوبیت السیسی ساختگی است و مصری‌ها در معرض عملیات شستشوی مغزی قرار گرفته‌اند.

«عبدالمنعم البوالفتوج» نامزد سابق ریاست جمهوری مصر تاکید کرد که مصری‌ها به علت نقض گسترده حقوق بشر و مشكلات اقتصادی بار دیگر انقلاب می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ابوالفتوح که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ رتبه چهارم را از آن خود کرد گفت مردم این کشور به علت نقض گسترده حقوق بشر و نیز تنگنای اقتصادی بار دیگر انقلاب می‌کنند.

وی افزود که مردم بار دیگر علیه سرکوب در این کشور توسط نظامیان انقلاب راه می‌اندازند زیرا ملت مصر این گونه مسائل نمی‌پذیرند.

عضو سابق جماعت اخوان المسلمین تاکید کرد که سرکوب کنونی  در مصر ده برابر شدیدتر از سرکوب دوران «حسنی مبارک» رئیس جمهوری مخلوع است.

ابوالفتوح در ادامه گفت که مسئولان دوران مبارک یک بار دیگر به قدرت بازگشته و برای حمایت از منافعشان و ادامه فساد، بر سرکوب و از بین بردن آزادی‌هایی که از دستاوردهای انقلاب ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱ به شمار می‌رود، اصرار دارند.

وی تحولات کنونی مصر را علیه انقلاب ۲۵ ژانویه دانست و تاکید کرد که بار دیگر در این کشور انقلاب می‌شود.

ابوالفتوح مصر را کشوری ورشكسته دانست.

عضو سابق اخوان همچنین گفت که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور کاندید نمی‌شود.

وی «عبدالفتاح السیسی» فرمانده ارتش و وزیر دفاع این کشور را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور دانست زیرا رسانه‌های دولتی و خصوصی و نیز پول‌های تاجران کوچه پس کوچه‌ها و خیابان‌های شهرهای مصر را با شعارهای حمایت از السیسی پر کرده است.

ابوالفتوح که رئیس حزب «مصر قوی» است، محبوبیت السیسی را ساختگی دانست و گفت که مصری‌ها در معرض عملیات شستشوی مغزی قرار گرفته‌اند و اگر مصر رویکرد کنونی خود را ادامه دهد، بار دیگر کاسه صبرشان لبریز می‌شود.

وی عنوان کرد که اگر اوضاع کنونی در مصر ادامه پیدا کند این کشور شاهد فروپاشی اقتصادی می‌شود.

رئیس حزب مصر قوی همچنین تصریح کرد که مصر در بحران اقتصادی به سر می‌برد و با کمک مالی کشورهای حوزه خلیح فارس امور خود را پیش می‌برد‏.

کد N119081

وبگردی