آفتاب
پس از راه پیمایی شکوهمند 22 بهمن صورت گرفت/

اذعان رژیم صهیونیستی به ثبات و جدیت انقلاب اسلامی ایران

اذعان رژیم صهیونیستی به ثبات و جدیت انقلاب اسلامی ایران

تهران - رسانه های رژیم صهیونیستی پس از راه پیمایی شکوهمند ملت ایران در 22 بهمن با اذعان به عظمت انقلاب اسلامی ایران و متمایز بودن آن نوشتند: انقلاب ایران انقلابی است که شایسته است برای آن جشن برپا شود زیرا انقلابی با ثبات و جدی است.

شبکه المیادین روز چهارشنبه گفت: جشن هایی که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برگزار شد، مورد توجه محافل اسرائیلی قرار گرفت.

توجه به خود انقلاب ایران که طی بیش از 3 دهه گذشته با وجود همه بحران ها مقاومت کرده و با ثبات باقی مانده و نیز توجه به یهودیان مقیم ایران، موضوعی بود که رسانه های رژیم صهیونیستی به آن پرداختند.

به گزارش المیادین ،شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب ایران انقلابی است که شایسته است برای آن جشن برپا شود زیرا انقلابی با ثبات و جدی است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیوینستی چند ساعت پس از راه پیمایی شکوهمند مردم ایران در 22 بهمن و سخنرانی ˈحسن روحانی ˈ رئیس جمهوری ایران در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب در میدان آزادی در تهران، با اشاره به شعارهای ضد اسراییلی راه پیمایان از لحن سخنان ایرانی ها در طول برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب انتقاد و ایران را متهم کرد که همچنان به تهدیدهای خود برای نابود کردن اسرائیل ادامه می دهد.

در نقطه مخالف نتانیاهو، تحلیلگران رسانه های صهیونیستی به ابعاد و پیام های این جشن ها پس از 35 سال از پیروزی انقلاب پرداختند.

یکی از این تحلیلگران گفت: تعداد زیادی از انقلاب ها در دوران معاصر به تاریخ پیوسته اند ولی انقلاب ایران موفق به مقاومت شده است. انقلاب اسلامی با وجود همه بحران های سپری شده مانند جنگ با عراق ثابت کرد از همه بحران ها نجات پیدا کرده است.

یک تحلیلگر دیگر گفت: گشایش در روابط آمریکا با تهران، تصویر اوباما نزد افکار عمومی ایران را از یک فرد جنگ طلب تغییر نداد و پارچه نوشته ها و شعارهای دشمنی با اسرائیل هم طبق معمول در مراسم ایرانی ها مشهود بود. ایران در سی و پنجمین سالگرد انقلابش این گونه است.

شبکه المیادین افزود: در آستانه فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مصاحبه ای با نماینده یهودیان در مجلس شورای اسلامی انجام داده است.

به گفته المیادین، پخش این مصاحبه باعث شد شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی به بررسی وضعیت یهودیان در ایران بپردازد.

این شبکه صهیونیستی با اشاره به وجود نماینده یهودیان در مجلس شورای اسلامی وی را ˈیک فرد سیاسی دارای روابط با مقام های ایرانیˈ توصیف کرد که نشان دهنده سیاست تسامح ایران در برابر اقلیت هاست.

این شبکه هم چنین به طور خاص به سخنان نماینده یهودیان ایران که ˈاسرائیلˈ را ˈدشمنˈ توصیف کرد پرداخت.

خاورم *1491 *1446 /
کد N118833

وبگردی