آفتاب

نماینده رشت: مردم ایران حماسه‌ای به یاد ماندنی آفریدند

نماینده رشت: مردم ایران حماسه‌ای به یاد ماندنی آفریدند

نماینده مردم رشت گفت: تا زمانی که مردم ما به اصول انقلاب پایپند بوده و پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند دشمنان نمی توانند به کشورمان ضربه بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان غلامعلی جعفرزاده در مراسم گرامیداشت دهه فجر که عصر روز گذشته در مسجد سلیمانداراب رشت برگزار شد همه تهدیدات و گزینه های روی میز دشمنان را فقط در حد حرف و تهی دانست و گفت: تا زمانی که مردم ما به اصول انقلاب پایپند بوده و پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند دشمنان نمی توانند به کشورمان ضربه بزنند.

وی با اشاره به وجود روحیه شهادت طلبی در ایران افزود: مردم ما با تبعیت از رهبر معظم انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مقابل دشمنان ایستاده اند.

جعفرزاده به حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه ای به یاد ماندنی آفریدند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گذر از فتنه سال 88 به مراتب سخت‌تر و مهم‌تر از پشت سرگذاشتن دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: با همه سختی‌ها، مشکلات و تهدیداتی که از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محکم و استوار مانده است و دشمنان عاجز از ضربه زدن به کشور شده اند.

نماینده مردم رشت با اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان گفت: این تحریم موجب شد ما روی پای خود ایستاده و تلاش کنیم به خود کفایی برسیم.

جعفرزاده همچنین به مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 اشاره کرد و گفت: از دستگاه دیپلماسی انتظار داریم آنچه حق ملت ایران است را در مذاکرات بیان کند.

انتهای پیام

کد N118807

وبگردی