آفتاب

رییس دادگستری لرستان بر ارتقاء سطح امنیت مردم تاکید کرد

رییس دادگستری لرستان بر ارتقاء سطح امنیت مردم تاکید کرد

رییس کل دادگستری لرستان، ارتقاء سطح رفاه و امنیت مردم را ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، جعفر بدری‎ در جمع مسولان قضایی با بیان اینکه توجه جدی در حمایت از برنامه‌های فرهنگی زندان‎ها امری ضروری است، اظهار کرد: فلسفه تشکیل حکومت اسلامی برپایی سه مقوله رفاه، امنیت و اجرای عدالت بوده که با ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این موارد تحقق پیدا کرده است.

رییس شورای قضایی لرستان خطاب به مسئولان قضایی تصریح کرد: همه باید دست به دست هم داده و در ارتقاء سطح رفاه و امنیت مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.

بدری از اعضاء شورا به‌ویژه معاونت اداری و مالی دادگستری خواست که به صورت اورژانسی و ویژه مسئله اعتبارات زندان‌های استان را از طریق مدیریت ارشد استان پیگیری کند.

در ادامه این جلسه مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان اینکه حضور مسولان ارشد قضایی در زندان‌ها از شاخص‌های مهم ارتقاء زندانبانی و رفع مشکلات مددجویان است، اظهارکرد: آنچه مسلم است حضور صمیمی مسولان ارشد قضایی در بین مددجویان عامل مهم ارتقاء زندانبانی و یکی از دستاوردهای این انقلاب بزرگ بوده که با اهداء خون شهیدان گرانقدری بدست آمده که نمونه آن را در هیچ کجای این کره خاکی شاهد نیستیم.

انتهای پیام

کد N118696

وبگردی