آفتاب
پاسخ سرلشكر فیروز‌آبادی به تهدیدهای آمریكا:| 144957

آمریكا جیغ اسرائیل را تقلید می‌كند

آمریكا جیغ اسرائیل را تقلید می‌كند

ملت ایران صبور هستند و پشت سر رئیس‌جمهور و هیات مذاکره کننده خود ایستاده‌اند/ آمریکایی‌ها خود به این اعتراف کردند و می‌دانند علم و دانش نهفته در سینه دانشمندان ایرانی کنترل پذیر نیست.

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح  با اشاره به تهدیات اخیر مقامات آمریكاییی علیه كشورمان گفت: اسرائیلی‌ها جیغ می‌کشند و آمریکایی‌ها جیغ آن‌ها را تقلید می‌کنند.

سرلشكر  فیروز آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تهدیهای اخیر مقامات آمریكایی اظهار داشت: آمریکایی‌ها در زمان بوش همه وسائل را برای حمله به ایران آماده کرده بودند، اما جرات حمله به ایران را نداشتند. چرا که دامنه نفوذ ایران را در منطقه و جهان بررسی کردند و دیدند که ایران جایگاه شیران و پلنگان است و جای روباه‌ها نیست.

وی افزود: امروز و در زمان اوباما نیروهایی آنها در خلیج فارس برای جنگ آماده نیستند، بنابراین کاری از دست آمریکا ساخته نیست. آمریکایی‌ها دنبال دریای نفتی هستند که در این منطقه وجود دارد و می‌خواهند آن را به طور رایگان غارت کنند.

وی با تاكید بر اینكه این‌ها شعارهای سیاسی است که طراحی می‌کنند و در دهان وزارت خارجه و آن خانم کم عقل و کم سواد می‌گذارد، تصریح كرد:  ملت ایران صبور هستند و پشت سر رئیس‌جمهور و هیات مذاکره کننده خود ایستاده‌اند.

فیروزآبادی در ادامه درباره احتمال تحت الشعاع قرار گرفتن پیروزی هسته‌ای ایران در سایه این تهدیدها، تصریح کرد: آنها نمی‌توانند پیروزی هسته‌ای ما را تحت شعاع قرار دهند. موفقیت دانشمندان ما در کسب دانش هسته‌ای امری انکار ناپذیراست. آمریکایی‌ها خود به این اعتراف کردند و می‌دانند علم و دانش نهفته در سینه دانشمندان ایرانی کنترل پذیر نیست.

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح با تاكید بر اینكه دانش هسته‌ای در زمره ذخایر ماست و آمریکایی‌ها نمی‌توانند در این زمینه کاری بکنند،‏ ادامه داد: اسرائیلی‌ها جیغ می‌کشند و آمریکایی‌ها جیغ آن‌ها را تقلید می‌کنند.

این مقام نظامی با بیان اینکه ما در منطقه هیچ تهدید نظامی نداریم و کشورهای همسایه دوست و برادر ما هستند، اظهار داشت:  تهدیدات آمریكا شوخی است، امروز زمان جنگ نیست‏  تاریخ جنگ گذشته اس.ت بیش از ۱۰ سال است که از تاریخ جنگ گذشته است و آینده نیز شرایطی برای جنگ ندارند. آمریکایی‌ها نیز چنین آمادگی را در آینده پیدا نخواهند کرد.

فیروز آبادی در پایان بر امادگی همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مقابله با هر گونه تهدید تاکید کرد.

کد N118690

وبگردی