آفتاب

مفتی سوریه: آنچه سوریه را هدف قرار داده با طرح‌های صهیونیستی مرتبط است

مفتی سوریه: آنچه سوریه را هدف قرار داده با طرح‌های صهیونیستی مرتبط است

مفتی سوریه اعلام کرد: آنچه که امروز سوریه با آن روبرو است در واقع با طرح‌های صهیونیستی که هدفشان به رسمیت شناختن اسرائیل به عنوان "کشور یهود" است ارتباط دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، بدرالدین حسون، مفتی سوریه پس از دیدار با هیاتی از مسئولان حزب "ملی اجتماعی" سوریه اظهار کرد: آنچه که امروز سوریه با آن روبرو است در حقیقت با طرح‌های صهیونیستی که با ندای وطن ملی برای یهود آغاز شده و هدف آن به رسمیت شناختن اسرائیل به عنوان "کشور یهود" است ارتباط دارد.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در مسیر رسیدن به خواسته‌هایشان فرهنگ ملت‌ها را هدف قرار می‌دهند و تلاش می‌شود جنگی به راه بیفتد که به جنگ طایفه‌ای مبتنی بر دروغ و فتنه‌انگیزی و به دور از خرد و اندیشه بینجامد.

بدرالدین حسون تصریح کرد: واقعیت‌های سوریه باید در مواد درسی ‌دانش‌آموزان سوری گنجانده و نقشه طبیعی سوریه پیش از نقشه سایس‌پیکو تدریس شود.

هیات حزب "ملی اجتماعی" نیز به نوبه خود از نقش کارآمد و برجسته مفتی سوریه و نقش مثبت وی در حفظ وحدت جامعه و محافظت از آن در مقابل تندروی قدردانی و تاکید کرد که باید همکاری لازم برای تقویت آگاهی سوری‌ها صورت بگیرد تا آن‌ها به دنبال اقدامات فتنه‌انگیز کشیده نشود.

انتهای پیام

کد N118573

وبگردی