آفتاب

حزب الله لبنان : انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری محوری در منطقه وجهان تبدیل کرد

حزب الله لبنان : انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری محوری در منطقه وجهان تبدیل کرد

بیروت – ایرنا - حزب الله لبنان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حضرت آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی وملت و دولت ایران تاکید کرد که انقلاب اسلامی ، ایران را به کشوری محوری در منطقه و جهان تبدیل کرده است.

به گزارش ایرنا در این بیانیه که روز سه شنبه به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد، آمده است: نور انقلاب اسلامی ایران در سالگرد آن تابید تا باردیگر راه برپایی عدالت بیشتر در جهان را روشن کند و زمینه تحقق آرزوهای انبیا و صالحان برای ایجاد دولت جهانی اسلام که بشریت انتظار آن را می کشد، فراهم کند.

حزب الله، برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را تاکید بر اصولی دانسته است که این انقلاب برای آنها بوجود آمد و این اصول ، استقلال از نیروهای سلطه گر جهانی ، آزادی تصمیم گیری و اجرای آنها بدور از دیکته های خارجی و تشکیل جمهوری اسلامی است، نظامی که نقطه تلاقی احکام بلند الهی و اراده مردمی است که بهترین روش ها را برای تدبیر امور خود برگزیده اند.

در این بیانیه تصریح شده است: انقلاب اسلامی که ایران و جهان اسلام را دگرگون کرد، خلاصه تلاش های نسلی است که خود را قربانی کرد و گرانترین و نفیس ترین داشته های خود را برای تحکیم اراده و تحقق آرزوهایش در کسب حاکمیت بر مقدراتش تقدیم و دست قدرت های غارتگر را از ثروت ها و منابع خود کوتاه کرد.

حزب الله خاطرنشان کرده است: انقلاب اسلامی در خلال سال های مبارک نضهتی بزرگ محقق شد و ایران را به دولتی محوری در سطح منطقه وجهان تبدیل کرد و به آن قدرت مقاومت همیشگی و جاودان را در مقابل فشارها و تهدیدهای قدرت های استکباری جهان داد.

در بیانیه حزب الله تاکید شده است: به یمن انقلاب اسلامی امروز ملت ایران خود راه رسیدن به پیشرفت علمی، رفاه اجتماعی ، قدرت صنعتی و کسب توانایی بزرگ کشاورزی را ترسیم می کند و این انقلاب به آن فرصت داده است به توانایی ساخت و تولید سلاح های مختلف پیشرفته دست یابد تا بتواند از موجودیت خود در رویارویی با قدرت های مکار دفاع کند.

حزب الله تصریح کرده است: انقلاب اسلامی که حضرت امام خمینی بزرگ (قدس سره) در اواخر دهه هفتاد پایه گذاری و آن را تا دستیابی به استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی رهبری کردند، راه ممتاز و مستقل خود و راه نه شرقی و نه غربی را به رهبری امام خامنه ای ادامه داده و آن تا تحقق همه اهداف مبارک انقلاب در برافراشتن پرچم عدالت و سرنگونی ظلم تحمیل شده بر ملت ایران و دیگر ملت های منطقه و مستضعفان جهان است.

در پایان این بیانه آمده است: حزب الله که برپایه این انقلاب هدایتگر و رهنما شکل گرفته است، به رهبری رشید و معظم ایران حضرت امام خامنه ای و ملت بزرگ ایران این مناسبت بزرگ را تبریک می گوید و اطمینان کامل دارد که این انقلاب براساس راه و روش اصیل محمدی که از خلال آن به قبله همه آزادگان و مجاهدان سراسر جهان تبدیل شده است، ادامه خواهد یافت.

خاورم ** 1324
کد N118139

وبگردی