آفتاب
فجر92، حماسه وحدت و امید

تهران از آسمان در لحظه های بازگشت صاحبان 22 بهمن

تهران از آسمان در لحظه های بازگشت صاحبان 22 بهمن

تهران - ایرنا - 22 بهمن 92 آخرین روز از 35 سالگی انقلاب اسلامی و پیوند با نخستین روز از سال جدید برای حرکت مردم است که سال 1357 شتاب گرفت و به ثمر نشست.

ایران سه شنبه و در شلوغ ترین روز خیابانی تاریخ خود، شاهد بود که میلیون ها نفر در سراسر کشور به جشن انقلاب آمدند و فارغ از هرگونه دین، نگرش سیاسی و جناحی با هم همراه شدند.

ایرانیان که پس از انتخابات 24 خرداد و شکل گیری دولت یازدهم، شاهد تحولات سیاسی و اقتصادی بویژه در عرصه بین المللی بر مبنای عمل به راهبرد نرمش قهرمانانه مورد تاکید مقام معظم رهبری، همگرایی و تعامل سازنده جمهوری اسلامی در جایگاه جهانی هستند، سال جدید انقلاب اسلامی را در حالی آغاز می کنند که امیدها بیشتر شده است و میلیون ها نفر نیز با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، پشتوانه این امیدها شدند. چهره ها شاد بود، پیوندها بین انقلاب و مردم استحکام بیشتری یافت و پرچم ایران افزون بر دل ها بر چهره ها نقش یست و این حضور به یکی از 10 خبر مهم جهان تبدیل شد و ساعت های بسیاری از برنامه های خبری شبکه های تلویزیونی را به خود اختصاص داد و همزمان 200 خبرنگار خارجی برای پوشش مراسم در ایران حضور داشتند.

جشن خیابانی 22 بهمن با جلوه های فراوانی از همگرایی و خوشدلی پایان یافت و هزاران خبر، عکس، گزارش و ... و صدها ساعت فیلم از این آیین در حافظه رسانه ها جای گرفته و اکنون به پرکلیک ترین موضوع در فضای مجازی و شبکه های مجازی تبدیل شده است.

ایرنا به عنوان خبرگزاری نظام که در عرصه بین المللی به عنوان رسانه مستند جمهوری اسلامی شناخته می شود، تلاش کرد علی رغم تمامی محدودیت ها به یادگار مانده از سال های گذشته، با تمامی توان رسالت اطلاع رسانی خود را در این عرصه انجام دهد.

افزون بر عکس های تاریخی از جریان انقلاب و روزهای پیروزی، مطالب و ده ها عکس از آیین امروز، مجموعه ویژه عکس «22 بهمن و تهران از آسمان تهران» در برگیرنده لحظه های پس از پایان مراسم 22 بهمن در تهران در پایگاه ایرنا قرار گرفته است که مجموعه این تصاویر می تواند در برگیرنده شوق حضور در جشن فجر 92 و آمادگی آغاز سال نو و کار و فعالیت بیشتر در تمامی عرصه ها برای فردای بهتر ایران باشد.

اول**1516
کد N118005

وبگردی