آفتاب

چگونگی گزارش یورو نیوز از راهپیمایی 22 بهمن

چگونگی گزارش یورو نیوز از راهپیمایی 22 بهمن

شبکه یورونیوز در گزارشی از راهپیمایی عظیم مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران سعی در کم رنگ جلوه دادن این مراسم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، یورونیوز در گزارشی مغرضانه در تلاش برای کم رنگ جلوه دادن حضور گسترده مردم و گروه های سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن نوشت: در خبرگزاری های ایران از حضور سران سه قوه و برخی چهره های نزدیک به حکومت در این مراسم خبر داده اند.

در ادامه این گزارش فقط به دو جمله از سخنان دکتر حسن روحانی در این مراسم اشاره شده است که در زیر عینا آورده شده اند:

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در سخنانی به مناسبت ۲۲ بهمن گفت: سیاست دولت در زمینه مسایل خارجی سیاست اعتدال است. یعنی نه تسلیم، نه سازش ، نه انفعال و نه تقابل.

وی همچنین با اشاره به تلاش ایران برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای گفت: حرکت ملت ایران به سمت قله های پیشرفت و فن آوری و دستیابی به فن آوری صلح آمیز هسته ای دائمی خواهد بود.

 این شبکه  همچنان که با استفاده از تعبیر "برخی چهره های نزدیک به نظام " سعی در کم رنگ نشان دادن حضور گروه های سیاسی در این راهپیمایی داشت همچنین بدون اشاره به حضور گسترده میلیونی مردم در این راهپیمایی تصویری از حضور مردم در ساعات اولیه صبح در میدان آزادی منتشر کرد تا به ظن خویش حضور مردمی را کم رنگ جلوه دهد.

کد N117985

وبگردی