آفتاب
در پیامی به حسن روحانی؛

رئیس‌جمهور آذربایجان فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

رئیس‌جمهور آذربایجان فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

همشهری آنلاین: الهام علی‌اف در پیام تبریک به دکتر حسن روحانی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن، خواهان تلاش برای حفظ و توسعه روابط ایران و جمهوری آذربایجان شد.

ایران > سیاست‌خارجی- همشهری آنلاین:
الهام علی‌اف در پیام تبریک به دکتر حسن روحانی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن، خواهان تلاش برای حفظ و توسعه روابط ایران و جمهوری آذربایجان شد.

به گزارش فارس، خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان گزارش داد که الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در پیامی به حسن روحانی، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: بر این باورم که طبق دیدار و گفت‌وگوهای‌مان در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سعی و تلاش‌مان را از این پس در جهت حفظ و توسعه روابط و همکاری‌های همه‌جانبه بین دو کشور بطور مداوم بکار خواهیم بست.

رییس جمهوری آذربایجان همچنین به روابط دوستانه و تاریخی دو کشور اشاره کرده و مناسبات خوب همسایگی توام با مهربانی را برخاسته از ارزش‌های مشترک و اراده مردم دو کشور دانسته است.

در پایان این نامه، الهام علی‌اف به مناسبت این روز تاریخی، برای رییس‌جمهور کشورمان موفقیت و تندرستی و برای مردم ایران صلح و رفاه آرزو کرده است.

کد N117964

وبگردی