آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

تولیت آستان حضرت معصومه(س): تحریم‌های دشمن اثری در تفکر انقلابی ملت ایران ندارد

تولیت آستان حضرت معصومه(س): تحریم‌های دشمن اثری در تفکر انقلابی ملت ایران ندارد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گفت: تهدیدها و تحریم‌های دشمن اثری در تفکر انقلابی ملت ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی پس از حضور گسترده مردم قم در راهپیمایی یوم الله 22 بمهن گفت: امروز 22 بهمن دیگری بر امت اسلامی ایران گذشت و به شکر خدا بر اساس گزارشات لحظه به لحظه‌ای رسانه‌های ملی سیر جمعیت ولایی، محب قرآن، عترت و ولایت چشمگیر بود.

امام جمعه قم حضور مردم در صحنه‌های انقلابی را نعمتی بزرگ دانست و افزود: خداوند متعال را بخاطر وجود این نعمات شکر می‌کنیم و قدردان انقلاب و این ملت انقلابی هستیم.

سعیدی ادامه داد: در هیچ جای جهان چنین موضوعی سراغ نداریم که حکومتی پس از گذشت 35 سال هنوز مردم در صحنه‌های آن حاضر باشند.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) حضور مردم را خنثی کننده همه توطئه‌های دشمن دانست و گفت: دشمنان ما که ژست حقوق بشر به خود می‌گیرند هرگز نمی‌توانند امت و کشورشان را این گونه در حمایت و به نفع نظامشان به صحنه بیاورند.

سعیدی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت هدایت‌ها و رهبری بنیانگذار انقلاب، امام خمینی(ره) و خون پاک شهیدان شکل گرفته و با رهبری آیت الله خامنه‌ای استمرار یافت.

وی با اشاره به این‌که «تحریم‌های دشمن اثری در تفکر انقلابی ملت ایران ندارد» گفت: مردم ایران هر سال همگام با اعتلای انقلاب، ایمان و ولایتشان افزایش یافت و علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌هایی که از سوی یاوه گویان مطرح می‌شد در این راهپیمایی با شکوه شرکت کردند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در پاسخ به ندای رهبرشان، جواب کوبنده‌ای به دشمنان است که با حرف‌های بیهوده به تهدید و توهین علیه ملت ایران می‌پردازند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در پایان یادآور شد: حضور گسترده مردم میثاق با آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب است که در این جا از چنین حضور با شکوه و حماسه ماندگار تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام

کد N117873

وبگردی