آفتاب

آقا تهرانی:بعضی از کسانی که ضد انقلاب شدند به خاظر برخوردهای ما مسئولان است

آقا تهرانی:بعضی از کسانی که ضد انقلاب شدند به خاظر برخوردهای ما مسئولان است

ایسنا نوشت:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم رعایت حجاب تنها گناه نیست بلکه عنوان ثانوی دارد یعنی یک گناه اضافه هم بر آن بار می‌شود و اینگونه تلقی می‌شود که فرد بی‌حجاب با نظام اسلامی مخالف است.

حجت‌الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی شب گذشته در همایشی که در مسجدالنبی مشهد برگزار شد، افزود: باید مراقب باشیم کاری نکنیم تا کسانی که قرار است از ما شفاعت کنند در آینده جلوی ما را بگیرند.

وی ادامه داد: در دیداری که با مادر شهیدی داشتم ایشان به من گفت به مردم بگویید ما بچه‌هایمان را ندادیم که مردم بی‌حجاب و بدحجاب بیرون بیایند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: بعضی کسانی که ضدانقلاب شدند به خاطر برخوردهای بعضی از ما مسئولان است چرا که به آن‌ها نشان دادیم بدون دزدی، ‌رشوه و پارتی‌بازی نمی‌شود کار کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به ذکر توصیه‌هایی جهت انتخابات پیش روی مجلس پرداخت و اظهار کرد: باید در عمل مسلمان باشیم، چند وقت دیگر انتخابات مجلس است؛ واقعا چند آدم متدین و با تقوا به مجلس بفرستید و صالح‌ترین فرد و آشناترین فرد به قانون حقوق مردم، انقلاب و مقام ولایت فقیه را انتخاب کنید.

وی اضافه کرد: وقتی کسی را انتخاب کردید، چهار سال بعد هم این فرد نماینده خواهد بود خواه کار خوب باشد یا بد، پس لازم است در انتخاب انسان‌های سالم، باتقوا و آن کسی که از اصول نظام دفاع می‌کند، وحدت داشته باشیم.

آقاتهرانی تصریح کرد: کسانی که برای جمع‌آوری رای لابی‌گری می‌کنند و رای می‌خرند تنها جهنم خود را وسیع‌تر می‌کنند؛ البته که این‌ها قیامت را قبول ندارند و در ظاهر مسلمان هستند اگر دست خیس در دست آن‌ها بگذارید نجس نیست اما اینان در جانشان نجس‌العین هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خودسازی تنها به ذکر گفتن نیست؛ آن‌هایی که در کربلا آمدند نیز ذکر می‌گفتند و نماز می‌خواندند.

وی تصریح کرد: من برای خوب‌ها نگران هستم و می‌ترسم زیرا شیطان بیشتر بر این‌ها طمع دارد و اگر نه آمریکا زاده و نوکرهای آمریکا که در راه نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان داستان انحراف قوم حضرت موسی(ع) پرداخت و اظهار کرد: بر اثر فتنه‌ای که پیش آمد قوم حضرت موسی(ع) گوساله‌پرست شدند، ما نیز باید هوشیار باشیم فتنه تنها در سال 78 و یا 88 نبود بلکه برای همه افراد از هر شهر و حزب و فرقه‌ای این امتحان صورت می‌گیرد و هیچ کس راه فراری ندارد و ما به دنیا آمده‌ایم تا مورد امتحان قرار گیریم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تاکید کرد: اگر دنیاخواه و دنیازده شدیم شک نکنید از دست خواهیم رفت؛ انقلاب ما در واقع انقلاب فرهنگی بود و حاکمیت الهی را می‌خواهیم که مردمی و اسلامی باشد؛ ولی‌فقیه بعد الهی نظام را تضمین کند و مردم هم باید در معرکه بیایند.

وی افزود: دشمنان ما با مفهوم ولی‌فقیه که نیرویی خاص بوده و موظف به احیای طریق اهل بیت است، مخالفت دارند؛ آنان از امام حسین(ع) و قمربنی‌هاشم می‌ترسند؛ بقیه را که می‌شود خرید و باید مراقب بود زیرا شیطان از هر راهی بتواند وارد می‌شود نه تنها از یک راه.

آقاتهرانی تصریح کرد: مسیر حق تنها یک خط است اما باطل میلیاردها خط دارد. خط راست کوتاه ترین فاصله بین دو نقطه است به همین خاطر هم در قرآن از ظلمات و تاریکی‌ها استفاده شده است اما نور یکی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات ژنو گفت: اگر همه چیز شفاف باشد همه می‌توانند قضاوت کنند و تقریبا برای ما نمایندگان مجلس نیز موضوع شفاف نیست و من از کمیسیون امنیت ملی مجلس درخواست کردم تا به اعتماد مردم پاسخ دهند.

وی افزود: نمایندگان مجلس تاکنون درگیر تصویب لایحه بودجه بودند اما ما به عنوان نمایندگان مجلس از دولت می‌خواهیم بیایند و باز هم توضیح دهند، ما خواستار این هستیم که غنی‌سازی در کشورمان اتفاق بیفتد البته این توافق فعلا 6 ماهه است و پروتکل نیست.

آقاتهرانی اضافه کرد: اما استکبار روحیه‌اش این طور است که کوتاه نمی‌آید؛ ما با یک موجود عاقل و بالغ طرف نیستیم بلکه با یک وحشی طرف هستیم که به دنبال نابودی ماس

/212 27

کد N117690

وبگردی