آفتاب
فجر 92، حماسه وحدت و امید:

عظمت ایرانیان نخستین سخنرانی روحانی در راهپیمایی 22 بهمن را ماندگار کرد

عظمت ایرانیان نخستین سخنرانی روحانی در راهپیمایی 22 بهمن را ماندگار کرد

تهران - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در 22 بهمن سال 92 در حالی نخستین سخنرانی خود در این جشن ملی را ایراد کرد که عظمت ایرانیان سخنرانی روحانی و راهپیمایی امسال را در تاریخ ماندگار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، بسیاری از شخصیت ها و مقامات شرکت کننده در راهپیمایی عزت آفرین 22 بهمن سال 92، این حضور غرورانگیز مردم را کم سابقه در طول تاریخ انقلاب اسلامی دانستند.

هنگام آغاز سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در مراسم یوم الله 22 بهمن، مردم با فریاد یکصدا روحانی روحانی حمایتت می کنیم، از وی استقبال کردند.

راهپیمایان همچنین با کف زدن به استقبال سخنرانی رییس جمهوری رفتند.

سخنان رییس دولت تدبیر و امید درباره کاهش تورم، مبارزه با مفاسد اقتصادی و این که ایران هراسی دروغ است، با استقبال گسترده مردم رو به رو شد.

همچنین شرکت کنندگان در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آن بخش از سخنان رییس جمهوری که گفت حرکت ملت ایران به سمت قله پیشرفت، دانش و فناوری از جمله فناوری صلح آمیز هسته ای دائمی خواهد بود، شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست را فریاد زدند.

هنگامی که روحانی تاکید کرد ما همان آرمان 22 بهمن 57 را یکبار دیگر با صدای بلند تکرار می کنیم؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ مردم با وی همصدا شده و یکصدا شعار استقلال، ازادی جمهوری اسلامی سر دادند.

جمعیت حاضر این بخش از سخنان روحانی را که گفت مردمِ ما از تهدید و تحریم هراسی نداشته و نخواهند داشت، با شعار روحانی، روحانی حمایتت می کنیم، تایید کردند.

هنگام سخنرانی رییس دولت تدبیر و امید برخی از شرکت کنندگان پرچم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس را به آتش کشیدند و در پلاکارد دیگری این شعار را به نمایش گذاشتند که تهدید، تحریم، تهاجم دیگر اثر ندارد.

سخنان رییس جمهوری با این شعار مردم به پایان رسید که روحانی روحانی حمایتت می کنیم.

سیام**1429**9121**9012**1535
کد N117620

وبگردی