آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

نماینده کرج:حضور پرشور درصحنه، گزینه روی میز ملت ایران است

نماینده کرج:حضور پرشور درصحنه، گزینه روی میز ملت ایران است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گزینه روی میز ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد جواد کولیوند امروز(22بهمن)، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: دشمنان ایران تصور دارند با تحت فشار قرار دادن ملت ایران می توانند شرایطی ایجاد کنند که آنان از پیگیری حقوق مسلم خود کوتاه بیایند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران بیش از سه دهه است که امتحان خود را پس داده اند و نشان داده‌اند که در تمام صحنه های دفاع از آرمان‌ها و ارزش های نظام حضور دارند و به هیچ وجه از اهداف خود دست نمی‌کشند.

وی افزود: اگر دشمنان نظام تصور می کنند با تبلیغات، فشار و تهدید می توانند ملت ایران را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسرد و ناامید کنند باید بدانند هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی ادامه داد: آگاهی و بصیرت مردم در کنار حرکت آنها در مسیر ولایت و رهبری مهمترین عواملی هستند که در طول این سال ها اقتدار و صلابت نظام را حفظ کرده اند .

کولیوند تاکید کرد: بدون شک آگاهی و بصیرت مردم از اهداف و آرمان های انقلاب روز به روز افزایش می یابد که همین امر موجبات به اهتزاز درآمدن پرچم ایران بر قله های رفیع جهان را فراهم می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به حضور پرشکوه البرزی ها در راهپیمایی امسال اشاره کرد و گفت: البرزی ها امسال نیز همانند سال های گذشته با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر حمایت از مقام معظم رهبری مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند.

نماینده مردم کرج در مجلس ادامه داد: البرزی ها در طول سال های گذشته در تمامی صحنه ها اعم از حضور در جبهه های جنگ سخت با عراق و در صحنه های جنگ نرم حضوری پررنگ داشته و خواهند داشت.

وی درپایان گفت: دشمنان ایران باید بدانند گزینه روی میز ملت ایران همان حضورآنها در تمامی صحنه های دفاع از نظام از جمله راهپیمایی روز قدس ، 22 بهمن و انتخابات است.

انتهای پیام

کد N117552

وبگردی