آفتاب
فجر 92، حماسه وحدت و امید

راهپیمایی 22 بهمن سبب ثبات بیشتر نظام اسلامی شد

راهپیمایی 22 بهمن سبب ثبات بیشتر نظام اسلامی شد

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، سبب استمرار و ثبات بیشتر نظام اسلامی شد.

ˈفرهاد بشیریˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تهران گفت : حمایت همه جانبه مردم چه در انتخابات و چه در راهپیمایی های مختلف ، علاوه بر تقویت وحدت و انسجام ایران، سبب تسریع در روند مذاکرات می شود.

وی گفت: هرچه وحدت و مشارکت های مردمی در فضاهای اجتماعی و سیاسی بیشتر باشد، دشمنان در رسیدن به اهداف خود مأیوس تر می شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مذاکرات 1+5 و توافق ژنو راهپیمایی امسال نسبت به سال های قبل از شرایط خاصی برخوردار بود.

وی با اشاره به این که اکنون بیداری ملت های اسلامی حاصل ایستادگی و عظمت ملت ایران در مقابله با استعمار است، خاطر نشان کرد: هدف دولت های استکبار با جوسازی و حربه های مختلف تضعیف روحیه ملت ایران است و ملت ایران هرگز فریب این حربه ها و نیرنگ ها را نمی خورد.

بشیری با تأکید بر اینکه بعد از گذشت 35 سال از انقلاب، ایران اسلامی همچنان بر مواضع صلح جویانه و استقلال طلبانه خود پافشاری می کند، پیام 22 بهمن را مبارزه با زیاده خواهی استکبار دانست.

وی راهپیمایی 22 بهمن را نماد استقامت ملت بر سر آرمان ها و اصول دانست و گفت: دنیا در این روز بزرگ نحوه حضور مردم را رصد می کند پس باید اقتدار ملی خود را در این روز به نمایش بگذاریم.

اجتمام4**م.د**1436
کد N117463

وبگردی