آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

غرضی: حضور مردم در راهپیمایی، ادامه حضور در انتخابات 24 خرداد است

غرضی: حضور مردم در راهپیمایی، ادامه حضور در انتخابات 24 خرداد است

سیدمحمد غرضی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: حضور پرشور امروز مردم به دنبال حضور آنان در 24 خرداد است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سیدمحمد غرضی در حاشیه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب در جمع خبرنگاران گفت: در روز 24 خرداد شاهد حضور میلیونی مردم بودیم و امروز نیز ادامه حضور میلیونی آنها را می‌بینیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همیشه مردم را به داشتن وحدت و سعه صدر دعوت می‌کنند. در مقابل ایشان، رسانه‌های خارجی همیشه سعی دارند میان ملت ما تفرقه بیندازند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ادامه به تفاوت بین ایران و آمریکا گفت: تفاوت‌های بین ایران و آمریکا وجود دارد؛ از آن حیث که آمریکا به نیروی نظامی خود می‌نازد و ایران به حضور میلیونی ملتش. حضور ملت ایران برای پاسخ به تمام تهدیدهای نظامی امریکا کافی است.

غرضی با تاکید به ضرورت حمایت مردم از تیم دیپلماسی ایران افزود: ملت ایران واحد و یکپارچه است. یک عده‌ای گاهی اصرار دارند خود را حق بنامند و عده‌ای دیگر خود را راست می‌نامند اما در واقع تمام ملت ایران یکی است و حتماً باید از تیم مذاکره‌کننده ایرانی در مقابل دشمنان نظام حمایت کرد. خواهشم از رسانه‌ها این است که یکپارچگی ملت را برای به وحشت افتادن آمریکایی‌ها نشان دهند.

انتهای پیام

کد N117443

وبگردی