آفتاب

سکوی خانوادگی در المپیک سوچی!

سکوی خانوادگی در المپیک سوچی!

کسب دو مدال توسط برادران هلندی از حاشیه‌های روز چهارم بازی‌های المپیک زمستانی بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با گذشت پنج روز از شرع بازی‌های المپیک زمستانی 2014 حاشیه‌های زیادی در این رویداد رخ داده که از جمله آنها کسب مدال‌های المپیک به صورت خانوادگی بوده است.

روز گذشته(دوشنبه) در رقابت‌های اسکیت سرعت 500 متر مردان برادران مولدر از کشور هلند موفق شدند مدال‌های طلا و برنز را به گردن بیاویزند.

همچنین میشاییل مولر با 69 ثانیه و312 هزارم ثانیه اول شد و رکورد المپیک را زد و پس از او، جان اسمیکنز با 69 ثانیه و 324 هزارم ثانیه و رولند مولر با 69 ثانیه 460 هزارم ثانیه دوم و سوم شدند.

المپیک زمستانی 2014 سوچی

المپیک زمستانی 2014 سوچی

المپیک زمستانی 2014 سوچی

نکته جالب آن که در روز دوم بازی‌های المپیک نیز خواهران دوفو لاپوینت موفق شدند مدال‌های طلا و نفره را در اسکی آزاد به گردن بیاویزند.

جاستین ۱۹ ساله و کوچکترین خواهر نشان طلا را بدسصت آورد، چلو ۲۲ ساله دوم شد و خواهر بزرگتر که ۲۴ ساله است در مکان دوازدهم ایستاد.

جاستین بعد از قهرمانی گفته بود: خواهرانم همیشه بهترین دوستانم هستند و به هیچ عنوان احساس رقابتی با یکدیگر نداریم.

ماکسیم در حالی که پس از مسابقه به شدت می‌گریست هم با تمجید از عملکرد خواهران کوچکترش ، گفته بود: اشک های من به خاطر ناراحتی نیست، ما دخترها همیشه احساساتی هستیم. حالا هم می‌توانیم با غرور و افتخار به خانه برگردیم.

المپیک زمستانی 2014 سوچی

المپیک زمستانی 2014 سوچی

جاستین در مورد ماکسیم که هنگام توزیع مدال ها سعی می کرد از آنها فاصله بگیرد، ادامه داد: ماکسیم خواهر بزرگتر و همیشه راهنمای ما بوده است ولی اکنون همه ما با هم یکسانیم، از هم حمایت می کنیم و به کمک یکدیگر می شتابیم.

اما چلو که چهار سال پیش نیز در المپیک ونکوور هم شرکت کرده بود با بیانم اینکه ایستادن بر روی سکوی دوم در کنار خواهرش را احساسی متفاوت عنوان کرد و گفت: البته این اتفاق قبلا هم در جام جهانی افتاده بود، اما این بار المپیک است و فرق می‌کند.

المپیک زمستانی 2014 سوچی

المپیک زمستانی 2014 سوچی

المپیک زمستانی 2014 سوچی

با کسب مدال‌های المپیک توسط خواهران دوفو لاپوینت و برادران مولدر حالا بسیاری لقب المپیک خانوادگی را به سوچی داده‌اند.

انتهای پیام

کد N117364

وبگردی