آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی /

فیروزآبادی :توان نظامی ایران بیش از قدرت دفاعی آمریکا و اسرائیل است

فیروزآبادی :توان نظامی ایران بیش از قدرت دفاعی آمریکا و اسرائیل است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: توان نظامی ایران امروز بیشتر از قدرت دفاعی آمریکا و اسرائیل است

سرلشگرحسن فیروزآبادی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: امروز توان نظام ما بیشتر از همیشه، بیشتر از کل منطقه و بیشتر از قدرت دفاعی آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود: توان نظامی ما ترکیبی از حضور مردم، علم و دانش نظامی، تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های جدید به علاوه تجربه فرماندهی است و این ترکیب است که اقتدار نظامی ما را رقم می‌زند و می‌تواند پاسخگوی هرگونه تهدیدی باشد، هر تهدیدکننده‌ای را سرکوب کند و فراری دهد.

فیروزآبادی در ادامه خاطر نشان کرد: امام بزرگوار ما از روز اول فرموده بودند که وحدت کلمه مهمترین رمز پیروزی انقلاب است امروز هم مردم با رهبری نظام وحدت دارند و این نخبگان و طبقه روشنفکر جامعه است که باید افکار خود را با افکار امام و رهبری تطبیق دهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: مردم ما تفکرات امام خمینی(ره) و رهبری را به صورت تعبدی می‌پذیرند، اما نخبگان و فرزانگان روی آن تعقل می‌کنند. البته تا امروز نخبگان بعد از تعقل و تامل به این نتیجه رسیدند که باید با امام،‌رهبری و مردم همراه باشند، چرا که این میثاق با شهیدان و امام است.

وی در پایان گفت: مردم ما وحدت و انسجام خود را با عمق جانشان درک کردند و به ضرورت آن توجه دارند.

انتهای پیام

کد N117261

وبگردی